Fitness Seller

Peiling Forumsoftware upgrade

Welke naam verkies je voor het forum?


  • Totaal stemmers
    89

Bezoekers in dit topic

LM, na overleg besloten dat 400 nudes ook goed is. Je kunt ze sturen naar mij.
 
LM, na overleg besloten dat 400 nudes ook goed is. Je kunt ze sturen naar mij.
bodybuilding.nl ik denk dat hier maatregelen moeten worden genomen! Dergelijk vrouw onvriendelijk gedrag is natuurlijk ontoelaatbaar. Ik vind overigens dat de vrouwelijke leden op dit forum ondervertegenwoordigd zijn in de afspiegeling in mods. Dus, mijn voorstel: de super mod status van Galen gaat naar mij.
 
bodybuilding.nl ik denk dat hier maatregelen moeten worden genomen! Dergelijk vrouw onvriendelijk gedrag is natuurlijk ontoelaatbaar. Ik vind overigens dat de vrouwelijke leden op dit forum ondervertegenwoordigd zijn in de afspiegeling in mods. Dus, mijn voorstel: de super mod status van Galen gaat naar mij.
Ik moest ook nudes sturen ???
 
We zijn vrouwvriendelijk. Iedereen gelijk voor de wet, naaktfoto's van man en vrouw (of samen).
 
  • Like
Waarderingen: LM
Gekozen als beste antwoord! Kan ik dat meteen ook testen.

pot2ky758o18i.png


Deze zal wel alleen door de dames gesnapt worden...
 
Zo veel machtsmisbruik. Ik kan dit niet handelen.
 
  • Wow
Waarderingen: LM
Ligt het aan mij of komen nog steeds niet alle meldingen binnen?
 
Wanneer kan ik terug topics negeren? Hé? Nou? :mad:
 
Ik mis de functie op mijn telefoon dat wanneer ik de tweede keer op het meldingen icoontje klik ik een hele pagina met meldingen krijg. Krijg nu alleen maar de uitschuifbare tab.
 
Ik mis de functie op mijn telefoon dat wanneer ik de tweede keer op het meldingen icoontje klik ik een hele pagina met meldingen krijg. Krijg nu alleen maar de uitschuifbare tab.

Je kan dan op 'toon alles' klikken.

Dat ik dit ooit nog eens zou posten: Waar blijft de karma?

(karma boeit me niet maar gaat me om die geniepige berichtjes die je er mee kan sturen)

Gaat iets langer duren omdat ik een goede integratie moet vinden met het huidige systeem.
 
Back
Naar boven