XXL Nutrition

Peiling Forumsoftware upgrade

Welke naam verkies je voor het forum?


  • Totaal stemmers
    89

Bezoekers in dit topic

Ik vind het wel oké, liever nog moderner / flat. Maarja, hier op dit forum vol oude rakkers mag ik dat uiteraard niet verwachten :rolleyes:
Ben er al aan gewent ondertussen, wat ben ik toch een makkelijk kind.
 
Ik vind het wel oké, liever nog moderner / flat. Maarja, hier op dit forum vol oude rakkers mag ik dat uiteraard niet verwachten :rolleyes:
Ben er al aan gewent ondertussen, wat ben ik toch een makkelijk kind.

Heb ik ook liever ;) Dit is gewoon nog standaard en wie weet misschien IPS in toekomst.
 
Heb ik ook liever ;) Dit is gewoon nog standaard en wie weet misschien IPS in toekomst.
Een flat kleurtje kan veel veranderen aan het uiterlijk :d(https://flatuicolors.com/)
Ik weet niet tot hoever je dit allemaal kan aanpassen, maar minder druk maken helpt ook al veel (zal straks eens photoshop openen hoe ik het zou doen :p )
 
Ik krijg amper notificaties van nieuwe posts in topics die ik volg.

Klopt, dat is hoe het standaard werkt -> pas als je het topic bezocht hebt krijg je weer nieuwe meldingen.

Dit is bedoeld om een hoog aantal onnodige meldingen te vermijden wat op zwakkere servers de load beperkt. Daar hadden we een kleine hack voor geïnstalleerd zodat je altijd meldingen krijgt. Ik ga dat vandaag terug toevoegen.
 
Vrouwen krijgen de meeste karma berichtjes, nu het niet meer kan heeft het allemaal geen zin meer.
Edit: beetje aandachtsgeil of niet dames?
Mannen daarentegen vatten het begrip ironie blijkbaar niet zo. Of geldt dat enkel voor droeftoeters, MrDroeftoeter?
 
Vrouwen krijgen de meeste karma berichtjes, nu het niet meer kan heeft het allemaal geen zin meer.
Edit: beetje aandachtsgeil of niet dames?
Vrouwen hebben relatief gezien vaak ook een hoge post/like-ratio. Verder wordt er doorgaans ook positiever gereageerd zowel op als door vrouwen.
 
Back
Naar boven