Fitness Seller

Peiling Forumsoftware upgrade (1 bezoeker)

Welke naam verkies je voor het forum?


  • Totaal stemmers
    89

Bezoekers in dit topic

Ben ik de enige die dark niet vind kloppen omdat dan alle emoticons een witte waas hebben en omdat er verder niets afgestemd is op een dark theme? Ik heb voor nu de Light Style gekozen, die is in elk geval lekker rustig aan de ogen. Maar iets meer contrast in de juiste kleuren zou fijn zijn.

/zeurkous
 
Klopt, dat is hoe het standaard werkt -> pas als je het topic bezocht hebt krijg je weer nieuwe meldingen.

Dit is bedoeld om een hoog aantal onnodige meldingen te vermijden wat op zwakkere servers de load beperkt. Daar hadden we een kleine hack voor geïnstalleerd zodat je altijd meldingen krijgt. Ik ga dat vandaag terug toevoegen.
Ik krijg van topics die ik sinds de update al een keer heb bezocht en volg geen nieuwe meldingen ..
 
Omg mjjn autisme kan dit niet aan
 
Heeeeel grote verbetering sinds gisteren dat avatar + stats niet meer de complete breedte van het scherm innemen.... nu heb ik weer een beetje overzicht :)
Nu is alleen de style nog heel wit of heel donker. Kan ik mee leven. Maar ik wacht rustig op de terugkomst van de klassieke blauwe stijl :D
 
Ben ik de enige die dark niet vind kloppen omdat dan alle emoticons een witte waas hebben en omdat er verder niets afgestemd is op een dark theme? Ik heb voor nu de Light Style gekozen, die is in elk geval lekker rustig aan de ogen. Maar iets meer contrast in de juiste kleuren zou fijn zijn.

/zeurkous

Ik ben nog 2 andere dark styles aan het testen ;)
 
  • Love
Waarderingen: Vonk
Ik kreeg hier ook geen melding van bodybuilding.nl

Dat is omdat je het topic bij de vorige melding niet meer hebt bezocht (standaard). Was gisteren wat langer bezig met vertalingen, maar alle add-ons staan klaar om geïnstalleerd te worden dus zou vandaag terug altijd meldingen moeten geven.
 
En done, nu krijg je terug altijd meldingen.

Ter info: Ik krijg alleen meldingen als ik de website refresh, daar waar je voorheen gewoon zonder refreshen meldingen kreeg.
 
Ik mis 2 dingen behoorlijk.

-ongelezen topics die je volgt. Dat stond apart. Nu kan je wel een lijst van gevolgde onderwerpen zien maar zie je ook degene die je al gelezen hebt. Of kan je dat instellen?

-De "sub" balk valt weg bij scrollen naar beneden. Dan moet je eerst weer naar boven scrollen. Dat was eerder ook een keer gebeurd en terug aangepast.

* Einde autistisch gezeur :o *

Ongelezen topics is weer beschikbaar :)

Bij gevolgde onderwerpen wordt automatisch de filter toegevoegd die ja kan verwijderen om ze allemaal te zien.

 
Ter info: Ik krijg alleen meldingen als ik de website refresh, daar waar je voorheen gewoon zonder refreshen meldingen kreeg.

Dat zijn auto poll meldingen, dat komt er zo meteen weer aan samen met de @potentie groep ;)
 
Bij mij zijn de avatars gewoon normaal weergegeven overigens.
 
Back
Naar boven