Fitness Seller

Peiling forumsoftware

Welke forumsoftware verkies je?


  • Totaal stemmers
    18

Bezoekers in dit topic

bodybuilding.nl

Administrator
Admin
Lid geworden
9 aug 2016
Berichten
5.295
Waardering
2.461
Laatst bewerkt:
Zoals de layout nu is is eigenlijk perfect. Wordt alleen maar minder imo
 
Zoals de layout nu is is eigenlijk perfect. Wordt alleen maar minder imo

Zullen uiteindelijk toch moeten upgraden. Layout kan altijd aangepast worden en is ook voor een deel gedaan op dit forum. Ik zal de oorspronkelijke stijl eens activeren -> Default Style

XF2 en IPS4 zijn beiden makkelijk aan te passen.
 
Als je terug kan naar klassiek( of min of meer) dan maakt mij niet uit welke.
 
Zoals de layout nu is is eigenlijk perfect. Wordt alleen maar minder imo
Oude mensen moeten altijd bij het oude blijven hé... Nooit open voor iets nieuws :headbang:
beetje grapje
 
Als je terug kan naar klassiek( of min of meer) dan maakt mij niet uit welke.

Kan altijd als extra keuzestijl. Bepaalde software ziet er standaard meer als klassiek uit, maar is meestal de gratis varianten die niet meteen de beste keuze zijn.
 
Prima. Zoek het dan maar uit allemaal!

Klassiek is echt het best. Denk dat meesten dat wel vinden. Like me als je dat ook vindt

Je mag ook altijd wat voorstellen, de link naar het andere topic heeft een lijst met software in de post.
 
Stephen Graham wat vind je van flaskbb? Is dat ook iets bodybuilding.nl?
topictracker.png
 
Persoonlijk afschuwelijk. Maar als jij dat mooi vindt prima. Mijn stem telt toch niet dubbel.
 
IPS 4.
Prettig in gebruik voor user en administrator.
Kijkt naar mijn mening net een stukje strakker als Xenforo.
Veel plugins en zeer mooie thema's.

Persoonlijke mening natuurlijk. :)
 
IPS is van het vroegere vBulletin toch? Dat geniet technisch en qua look en feel de voorkeur hier :engel:
 
IPS is van het vroegere vBulletin toch? Dat geniet technisch en qua look en feel de voorkeur hier :engel:

De huidige software (xenforo 1) en xenforo 2 is van vroegere ontwikkelaars vBulletin. Maar die zijn meer de technische kant opgegaan ipv gebruiksgemak. IPS is op bepaalde vlakken gebruiksvriendelijker en er is meer aan de stijl gewerkt.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Eigenlijk vind ik alles goed, zolang het maar geen phpBB wordt :treuren:
 
Woltlab verwijderd uit peiling, XF2 en IPS4 gaat gelijk op.
 
Voor dit forum qua gebruikers denk ik meer aan XF2.
 
Karmapunten ietsjes bijgesteld -> per 1000 karma krijg je 1 karmapunt om te geven (voorheen 10.000).

Rest is nog hetzelfde:

- per 30 dagen geregistreerd.
- per 100 berichten.
- per 10 trofeepunten.

Ik plaats het hier zodat meer leden in de peiling stemmen :D. Vanaf 20 stemmen kan ik er wat meer mee.
 
Back
Naar boven