MuscleMeat

Peiling forumsoftware

Welke forumsoftware verkies je?


  • Totaal stemmers
    18

Bezoekers in dit topic

Karmapunten ietsjes bijgesteld -> per 1000 karma krijg je 1 karmapunt om te geven (voorheen 10.000).

Rest is nog hetzelfde:

- per 30 dagen geregistreerd.
- per 100 berichten.
- per 10 trofeepunten.

Ik plaats het hier zodat meer leden in de peiling stemmen :D. Vanaf 20 stemmen kan ik er wat meer mee.
Dwz dat Sanca Saxon nog meer negatieve karma kan geven aan stoute mensen?
 
:evil:
 
XF lijkt iets helderder van uiterlijk en wat sneller te reageren. Maar dat kan ook kwestie van stylesheet en resources van hun server zijn.... ontloopt elkaar voor de gebruiker allemaal niet veel :)
 
Welke vind je zelf fijner?
 
Laten we het nu maar zo houden inderdaad. Ben er inmiddels ook aan gewend en op zich best prima layout. Enige welkome toevoeging zou karma zijn. Zijn de oude gegevens daarvan wel opgeslagen? Zo niet zou een vernieuwd karmasysteem die niet zo extreem uit de hand loopt ook prima zijn.
 
Wennen gaat snel en misschien vinden leden IPS4 toch makkelijker/leuker. Is toch voor x aantal jaren en dan wil je de beste keuze en er zijn maar 2 goede mogelijkheden momenteel.

Maar niemand test ! :roflol: Ik ga kijken voor alleen accounts over te zetten zodat iemand toch iets test.

Voor karma is er momenteel een feedback systeem dat ik zou kunnen converteren maar ik ben nog aan het testen. Ik ga er zo een eenvoudigere live testen, oude gegevens zijn verwijderd omdat deze systemen op 1 punt basis zijn.
 
Ok geïnstalleerd, werkt momenteel alleen via profiel en iedereen kan de feedback (karma) zien. Je kan positief, neutraal of negatief geven.

Bij het uitgebreider systeem kan dit rechtstreeks via topic maar al de rest werkt hetzelfde.
 
Back
Naar boven