MuscleMeat

Foto Buik

Bezoekers in dit topic

avg

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
2.172
Waardering
64
Ik denk van laat ik maar alvast een foto plaatsen van mijn buik aangezien die het best gevormd is bij mij.

Ik heb me buik nu een half jaar niet getraind omdat ik in een bulkfase zit op 3 keer na.

http://www.pbase.com/avg/inbox
 
Tja, het zegt eigenlijk niet zoveel hé, beetje onder/overbelicht die foto's... maar als je zo weinig vet hebt na je bulk moet je wel heel zuiver gegeten hebben. Wat zijn je stats nu en voor je bulk?
 
Mijn stats zijn nu 1.87 lang, 68,5 kilo zwaar en ik train 9 a 10 maanden nu.

Mijn voedsel is niet zozeer zuiver. Ik probeer voldoende carbs en eiwitten binnen te krijgen echter als extra ga ik graag naar de friettent. Toevallig nu een paar dagen op een rij weer friet gegeten. Ik zit nog steeds in mijn bulk periode dus alle extra's mogen erbij. Ik zit rond de 150 gram eiwitten per dag, carbs weet ik niet maar ik eet zo'n 6x per dag brinta wat al voor een grote hoeveelheid carbs zorgt. Ik heb een klein vermoeden dat ik ecto ben :D
 
Als je wat ouder wordt blijft je buik niet zo plat na al dat eten denk ik, ook niet als je ecto bent. Ik heb ondervonden dat de stofwisseling dan een stuk trager wordt (bij mij althans)
 
Hee goed man van 55 kilo naar 68,5 :thumbs: en ik zie dat je niet zozeer zuiver eet, maar ik denk dat je het best wel zuiver kan eten, meer kwalitatief voedsel. Post eens je voedingsschema, ben wel benieuwd. Verder ben je goed op weg, good job!
 
Gemiddeld zo'n 6 keer op een dag brinta. 3 eieren, brood verschilt wel vaak aan hoeveelheid met (pinda)kaas en anders vlees voor de eiwitten. Tonijn vaak een half of heel blikje per dag. Verder 4x per dag weightgainer en 4 proteine shakes en dan een 10/15 proteinetabletten (vaak verdeeld op een dag (soms meer shakes). En dan natuurlijk nog warm eten. Verder regelmatig als tussendoortje kip of ander vlees voor extra proteine.

Echt een vast schema heb ik niet, omdat ik probeer zoveel mogelijk op te bouwen en zodoende probeer ik steeds meer te eten. Ik wil eigenlijk proberen een vetpercentage van 10 tot 12 procent te behalen. Echter vet kweken gaat me moeilijk af. Broekmaat is sinds de training van 34 naar 30 gegaan en daar zit ie nog steeds op.
 
Ziet er goed uit, ga zo door !


Gr rob
 
Ik zou de friettent maar achterwege laten , en in de plaats pizza's kopen.
 
Pizza's zijn toch ook vet? Zal wel beter zijn als friet dat wel.
 
Back
Naar boven