MuscleMeat

Foto Contest 2008 - Gesponsord door Bodylab & Fitness-seller (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat had je wel ff mogen zeggen Big T, dat het niveau zo hoog was, dan had ik een reden om minder in de kroeg te zitten en wat vaker te trainen op zondagochtend.
Respect voor ALLE deelnemers, ziet er goed uit.
 
Ik heb best wel k*t foto's gemaakt als ik ze nu bekijk. Volgend jaar beter :p.
 
En hoe zit het nou precies met de beoordeling Big_T? Is het 50/50, daarmee bedoel ik dat het forum het voor 50% te zeggen heeft en de jury de andere 50%?
 
zitten goeie fysieken tussen! vandeweek eens goed bekijken en punten geven.
 
En hoe zit het nou precies met de beoordeling Big_T? Is het 50/50, daarmee bedoel ik dat het forum het voor 50% te zeggen heeft en de jury de andere 50%?
Nee leden bepalen 100%. Heeft in het verleden altijd goed gewerkt.
 
Haha, het gaat al lekker, niet dat ik iets beters had verwacht ;) Mag iedereen zichzelf een 10 geven? :)
 
Laatst bewerkt:
Haha, het gaat al lekker, niet dat ik iets beters had verwacht ;) Mag iedereen zichzelf een 10 geven? :)

wat schiet je daar nou mee op??



ontopic; zitten erg goede fysieken tussen!!!!
 
Shit man, iedereen een dikke lap tekst bij zijn foto gezet. Hmmm ik heb weer te letterlijk gelezen. "geef bodystats". Ach komt volgend jaar wel. Kan ik er dan nog bij zetten dat 2 kids heb en 1,5 jaar train. Nu dus half jaar. hahaha
 
Heb de foto's een bekeken. Ga stras punten geven. Eerst nog wat wikken en wegen.

Zitten puike fysieken tss.


Succes iedereen
 
Succes iedereen :)
 
Zitten toch wel een paar dark horses tussen, die ik op voorhand niet had verwacht.

Maar vermoedelijk zal het tussen Kuki, Jeppe en Mister10 gaan. Alle drie hebben een top fysiek en waardige evt. winnaars. Kale en Philaprilia zullen denk ik net buiten de pot pissen.
 
Succes allemaal!

Word een moeilijke keuze, moet wel even nadenken.
 
Heb al goed wat punten gegeven. Zitten erg goede fysieken bij!
 
Zeer sterk deelnemersveld dit jaar ten opzichte van de vorige jaren.

Iedereen succes gewenst :thumbs:
 
cool pics staan erop zie ik :)
zijn wel paar buffe gasten opeens van onder een steen gekropen...sneaky bastards :D
ben benieuwd wat er van komt, nog even afwachten iig. Iedereen bedankt voor het stemmen en moge de beste winnen.
 
cool pics staan erop zie ik :)
zijn wel paar buffe gasten opeens van onder een steen gekropen...sneaky bastards :D
ben benieuwd wat er van komt, nog even afwachten iig. Iedereen bedankt voor het stemmen en moge de beste winnen.

Heb jou op 1 gezet.
 
Wat een niveau.
 
Zitten toch wel een paar dark horses tussen, die ik op voorhand niet had verwacht.

Ik was totaal niet van plan om deel te nemen. Een uur voor het einde van de inschrijvingen las ik een PM met de vraag waarom ik niet deelnam.

Heb dan toch maar in allerijl enkele foto's aan mekaar geplakt en letterlijk 4 minuten voor de deadline nog doorgemailed. :p

Idd sterk deelnemenrsveld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven