AndroidHealthClinic

Foto Contest 2008 - Gesponsord door Bodylab & Fitness-seller (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
idd, ineens allemaal 1en en 2en :eek: af en toe een 3 kan ik nog wel begrijpen maar al die 1en...
 
ik kan alleen maar zeggen dat ik de foto's op alles beoordeeld heb dus waar ik geen benen van te zien kreeg hebben minder punten gehad dat is ook logisch want het gaat om het geheel en niet alleen een bovenkant
 
Volgens mij gaf je mij een 6 en heb er toch zeker wel benen op staan. Op 3 foto's zelfs..
 
ik kan alleen maar zeggen dat ik de foto's op alles beoordeeld heb dus waar ik geen benen van te zien kreeg hebben minder punten gehad dat is ook logisch want het gaat om het geheel en niet alleen een bovenkant

Vandaar dat je KukiShu een ''1'' gaf :rolleyes:
 
Hmm dit is echt vaag. Eerst had ik nog twee 1'en zien staan en een paar 3'en (bij me rating), maar ik zie ze nu nergens meer staan ???. Klopt het dat je je stem nog kan veranderen? Of ben ik gek geworden :eek:

edit: Ik vind dat stemmers minimaal 100 posts moeten hebben, dan ben je af van al die kloontjes ;).
 
Hmm dit is echt vaag. Eerst had ik nog twee 1'en zien staan en een paar 3'en (bij me rating), maar ik zie ze nu nergens meer staan ???. Klopt het dat je je stem nog kan veranderen? Of ben ik gek geworden :eek:

Maak je geen zorgen Kale, we kijken alles na, na de einddatum. Abnormale scores worden verwijderd, we houden daarbij ook rekening met nieuwe accounts, kloontjes etc. Uiteindelijk kan de top 3 dus nog veranderen na nazicht :)

...


En terecht. Anders had deze contest geen waarde gehad.
 
En die 4 bij mij :( ?
 
no offence big T maar je had nooit een email naar iedereen moeten sturen om te stemmen...
en mss handig voor de volgende contest om alleen mensen te laten stemmen met een bepaalde post count:)
Het feit dat er kloontjes gemaakt worden heeft totaal niets te maken met die mass PM want elk jaar zijn er weer kloontjes om de zaak te belazeren en vorig jaar hadden we geen pm gestuurd.

en die 5 bij mij?

En die 4 bij mij :( ?
Wat is daarmee? Dat mag men geven.
 
Ik ga de 18:00 niet meer halen jongens, ik lees net dat er nogal wat kloontjes zouden gestemd hebben dus moeten we het zaakje eerst goed onderzoeken! Ik zal wel aankondigen wanneer er meer bekend is.
 
Niet te lang wachte hé ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven