Fitness Seller

Foto Contest 2008 - Gesponsord door Bodylab & Fitness-seller

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas gaat deze contest nergens meer over. Er word met 2en, 3en en 5en gestrooid bij iedereen. Allemaal door knakkers met 0 posts en geen commentaar erbij. Zet er dan tenminste bij waarom het een 2 waard is..
 
Helaas gaat deze contest nergens meer over. Er word met 2en, 3en en 5en gestrooid bij iedereen. Allemaal door knakkers met 0 posts en geen commentaar erbij. Zet er dan tenminste bij waarom het een 2 waard is..
Maak je geen zorgen Kale, we kijken alles na, na de einddatum. Abnormale scores worden verwijderd, we houden daarbij ook rekening met nieuwe accounts, kloontjes etc. Uiteindelijk kan de top 3 dus nog veranderen na nazicht :)
 
Helaas gaat deze contest nergens meer over. Er word met 2en, 3en en 5en gestrooid bij iedereen. Allemaal door knakkers met 0 posts en geen commentaar erbij. Zet er dan tenminste bij waarom het een 2 waard is..

dit wou ik straks ook posten ja...

misschien een idee voor de volgende keer om minimaal 100 posts ofzo te hebben om te stemmen, zou al schelen.
 
dit wou ik straks ook posten ja...

misschien een idee voor de volgende keer om minimaal 100 posts ofzo te hebben om te stemmen, zou al schelen.
Ik vind dat lezers ook stemrecht verdienen, vandaar. Maar zoals hierboven vermeld komt het allemaal wel goed :thumbup:
 
Zo blijft het toch nog even spannend :)
 
Maak je geen zorgen Kale, we kijken alles na, na de einddatum. Abnormale scores worden verwijderd, we houden daarbij ook rekening met nieuwe accounts, kloontjes etc. Uiteindelijk kan de top 3 dus nog veranderen na nazicht :)

Dat weet ik ook wel ;) Vind het alleen jammer dat er altijd mensen zijn die zoiets moeten verzieken.
 
Dat weet ik ook wel ;) Vind het alleen jammer dat er altijd mensen zijn die zoiets moeten verzieken.
Ja nee omdat het leek alsof je de contest niet meer zag zitten. Maar zo is het meteen duidelijk voor iedereen dus :) Inderdaad jammer, had nochtans duidelijk vermeld dat ze verwijderd zouden worden maarja...
 
Jah ik had ineens 3x een 1 ???
 
Jah tis een warboel nu...veel mensen die blijkbaar geen posts heben of dergelijke en met lage scores gooien. Ik hoop dat BigT ze zal verwijderen zoals hij zegt..alleen waar trek je de grens?
 
Ik vind het irritant dat ik steeds onvoldoendes krijg van mensen die nog nooit in het forum gepost hebben. Moet ik die gewoon allemaal rapporteren?

Edit: ik lees dat je ze achteraf nog pakt.
 
Good job BigT!
 
Ik hoop dat BigT ze zal verwijderen zoals hij zegt..alleen waar trek je de grens?

Het lijkt me idd niet eenvoudig om een objectieve grens te trekken tussen wat een oprechte score is, en wat een manipulatieve pestscore is.

Je zou het statistisch kunnen gaan benaderen en alle scores die meer dan 2 maal de standaard deviatie afwijken van je gemiddelde eruit kunnen halen. :cool:

Maar ik denk niet dat Big T het zo ingewikkeld zal willen maken. Big T is de hoofd judge, en we zullen ons moeten neerleggen bij zijn beslissingen. :)

Wel jammer dat het ondertussen helemaal niet meer duidelijk is hoe de top 5 er werkelijk uitziet.
 
Het lijkt me idd niet eenvoudig om een objectieve grens te trekken tussen wat een oprechte score is, en wat een manipulatieve pestscore is.

Je zou het statistisch kunnen gaan benaderen en alle scores die meer dan 2 maal de standaard deviatie afwijken van je gemiddelde eruit kunnen halen. :cool:

Maar ik denk niet dat Big T het zo ingewikkeld zal willen maken. Big T is de hoofd judge, en we zullen ons moeten neerleggen bij zijn beslissingen. :)

Wel jammer dat het ondertussen helemaal niet meer duidelijk is hoe de top 5 er werkelijk uitziet.

Dalijk word jij 1e, en dan is het ineens wel goed ;)
 
Wel jammer dat het ondertussen helemaal niet meer duidelijk is hoe de top 5 er werkelijk uitziet.

Momenteel is alles toch inorde gebracht lijkt mij. Denk niet dat er nog belachelijke scores staan bij iemand in de top 5. Oké sommige scores zijn twijfelachtig, maar tenminste gaan 1 etc meer.
 
Ik krijg ineens allemaal 1en en 2en en ook een heleboel 10en...
 
Momenteel is alles toch inorde gebracht lijkt mij. Denk niet dat er nog belachelijke scores staan bij iemand in de top 5. Oké sommige scores zijn twijfelachtig, maar tenminste gaan 1 etc meer.

Oh, dat kan wel. Wist niet dat Big T er al aan gewerkt had. Had vandaag nog niet in detail gekeken naar de scores.
 
Ik krijg ineens allemaal 1en en 2en en ook een heleboel 10en...

Jij hebt ook typisch zo'n fysiek waar je ofwel helemaal weg van bent, of wel juist helemaal niet. ;)
 
Ik krijg ineens allemaal 1en en 2en en ook een heleboel 10en...

ik veel 5-en en 6-en. mja, boeie. het gaat nu om de top 5 :D

is dit niet op te lossen voor volgend jaar big-t?
 
Jij hebt ook typisch zo'n fysiek waar je ofwel helemaal weg van bent, of wel juist helemaal niet. ;)

jah klopt, waarom denk je dat ik een progressie foto heb gemaakt? Anders had ik alleen maar 3en. Ik krijg nog 6en voor de progressie en 7+ van de beginners en andere kinderen die het heel goed van me vinden. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven