AndroidHealthClinic

Sticky Foto Contests Mannen

Bezoekers in dit topic

Update voor 2013 gedaan.
 
Zie niet direct hoe dat een verschil maakt, en als sticky krijgt het meer views en kunnen er reacties gegeven worden.
 
Zie niet direct hoe dat een verschil maakt, en als sticky krijgt het meer views en kunnen er reacties gegeven worden.
Ik bedoelde eigenlijk meer als een link bovenaan bij persoonlijke begeleiding etc. Makkelijker te vinden en nieuwe members krijgen gelijk het idee dat dit forum de moeite waard is om zich voor te registreren.
 
Ik bedoelde eigenlijk meer als een link bovenaan bij persoonlijke begeleiding etc. Makkelijker te vinden en nieuwe members krijgen gelijk het idee dat dit forum de moeite waard is om zich voor te registreren.

Zou er in de toekomst wel kunnen komen ja :)
 
haha je hebt de beste foto van mark uitgezocht!
wat een grijns :roflol:
 
haha je hebt de beste foto van mark uitgezocht!
wat een grijns :roflol:

Deze koos hij zelf. :) Het liefst neem ik altijd een full body pic, maar die was er niet.
 
Ik kan de foto's niet meer zien
 
Zal er morgen eens naar kijken.
 
Fixed, alleen dode links moeten nog aangepast worden.
 
nr 1 van 2003 lijkt de verkeerde te zijn ;-)
Ik zie nu eindelijk wat er fout is gegaan bij het maken van deze sticky en de 2003 lijst (zie je convo box) dit zal ik dus vandaag ook even corrigeren.

Ik bedoelde eigenlijk meer als een link bovenaan bij persoonlijke begeleiding etc. Makkelijker te vinden en nieuwe members krijgen gelijk het idee dat dit forum de moeite waard is om zich voor te registreren.
Heb nu besloten dat dit topic eigenlijk wel wat meer aandacht verdient, link toegevoegd aan top-links:

nieuwetoplink.png
 
Volgens mij heb ik de eerste editie gewonnen, daarna ook de competitie bb-er van het jaar met prijs toen van muscletotaal. Of was dat voor deze vorm van de fotorace?
 
Volgens mij heb ik de eerste editie gewonnen, daarna ook de competitie bb-er van het jaar met prijs toen van muscletotaal. Of was dat voor deze vorm van de fotorace?
Dat zou dan 2002 geweest zijn, kan er helaas niets van terugvinden, zowel topic als foto's niet :(
 
Volgens mij pas 2006, Kale werd volgens mij 2e toen achter mij in de bb-er van het jaar competitie. Ik heb het artikel in de flex van Harry nog wel ingelijst bij RPB hangen. Zal morgen als ik daar ben een foto van schieten en naar je pb-en.
 
Hoeveel van de contest winnaars hebben uiteindelijk de stap naar het podium gemaakt en hoe hebben ze het daar gedaan? Iemand daar een idee van?

Ps: jammer dat in 2013 Wesley Vissers zulke baggere foto's heeft afgeleverd. Zijn fysiek was overduidelijk de beste.
 
Back
Naar boven