Fitness Seller

Foto GHL (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Skinny bastard :fu:

Nah serieus, ziet er goed uit, maar moet gewoon massiever ;)
 
MonsterStrength zei:
Skinny bastard :fu:

Nah serieus, ziet er goed uit, maar moet gewoon massiever ;)

jup, idd! na het WK ga ik daar es serieus werk van maken!
 
Ik vraag me af, hoe lang train je al?
 
al dik 4 jaar ofzo, het laatste jaar puur op kracht getraind. dus niet echt met m'n gewicht bezig geweest...

kracht komt op de 1ste plaats! stats zijn nu 250kg/115kg/225kg
 
GoHeavyLifter zei:
al dik 4 jaar ofzo, het laatste jaar puur op kracht getraind. dus niet echt met m'n gewicht bezig geweest...

kracht komt op de 1ste plaats! stats zijn nu 250kg/115kg/225kg


???
 
ow sorry,

squat: 250kg
bench: 115kg
deadlift: 225kg
 
GoHeavyLifter zei:
al dik 4 jaar ofzo, het laatste jaar puur op kracht getraind. dus niet echt met m'n gewicht bezig geweest...

kracht komt op de 1ste plaats! stats zijn nu 250kg/115kg/225kg


Heel mooie krachtstats voor iemand van 75 kg dude maar ik denk dat je zonder as de 90 kg niet zal kunnen bereiken.
 
The rebel zei:
Heel mooie krachtstats voor iemand van 75 kg dude maar ik denk dat je zonder as de 90 kg niet zal kunnen bereiken.
And why is that ???
 
The rebel zei:
Heel mooie krachtstats voor iemand van 75 kg dude maar ik denk dat je zonder as de 90 kg niet zal kunnen bereiken.

thx voor de motivatie ;)
 
MonsterStrength zei:
And why is that ???


Dat dacht ik zomaar van iemand die 4 jaar bezig is en 75 kg weegt ;)


Iedereen heeft toch een plafond wat massa betreft waar je moeilijk over gaat, correct me if I'm wrong.
 
The rebel zei:
Heel mooie krachtstats voor iemand van 75 kg dude maar ik denk dat je zonder as de 90 kg niet zal kunnen bereiken.

:roflol:
Know your info bro.
 
Bijna perfecte benutting van je 75kg, keep it up glutehamlifter :D
Pass on the wig, powerlifter! :D
 
The rebel zei:
Dat dacht ik zomaar van iemand die 4 jaar bezig is en 75 kg weegt ;)


Iedereen heeft toch een plafond wat massa betreft waar je moeilijk over gaat, correct me if I'm wrong.
Dat hij 75kg weegt wil niets zeggen, als je GHL beter kent weet je dat hij er om doet om zo licht te blijven ;)
 
MonsterStrength zei:
Dat hij 75kg weegt wil niets zeggen, als je GHL beter kent weet je dat hij er om doet om zo licht te blijven ;)


Hij deed er blijkbaar om om zo licht te blijven want nu gaat hij op naar de 90 kg dus zal het wel gedaan zijn. Maar je zegt het, ik ken die dude niet.
 
Lol zoveel te beter, deze bitch wil je echt niet kennen. Ik probeer hem ook zoveel mogelijk te ontwijken ... maar hij weet me altijd te vinden :(

On-topic: nice strepen op je onderrug ook GHL!
 
Goeie fysiek en behoorlijk droog:)

Ben benieuwd hoe het gaat worden als je straks gaat bulken!
 
Tsja het is niet de bedoeling om je hier een beoordeling te geven over je fysiek, omdat dat jou intentie niet is. Je bent immers een PL'er.
Als ik naar je krachtstats kijk zit dit wel snor. En een plafond qua massa en kracht kan na 4 jaar ook doorbroken worden. Zo is mijn eigen ervaring. Zat ik al ruim drie jaar op hetzelfde niveau te schommelen heb ik in de laatste 4/5 maanden een progressie gemaakt van 6 kg.
 
Back
Naar boven