Fitness Seller

Foto log

Bezoekers in dit topic

Netjes fysiek man!

Hoe lang heb je hiervoor moeten trainen? Wat voor trainingsschema's heb je gevolgd?
 
Dank je wel!

Het stelt nog niet HEEL veel voor hoor, wat je ziet is een laag vp en dan goede foto's met angles enz.

De vorige zwart-wit foto op dat blok is van Aug 2020. Ik begon met trainen in zomer 2016. Maar het had allemaal veel sneller gekund. Dronk heel veel, calorieën te lang te laag gehouden, etc.

De before & after uit mijn eerste post had ik wel in 2 jaar kunnen bereiken.
 
Dus 4 jaar over gedaan doordat je het eerst niet heel serieus nam. In ieder geval nice fysiek, dit is voor nu mijn streven.
Mocht je tips hebben over de fouten die je hebt gemaakt zijn ze altijd welkom. Ik heb eerst altijd gefocused op powerlifting en leg nu echt volledig de focus op bb.

Ben benieuwd hoelang het gaat duren voor mij. Ik zit nu voor een poosje even echt laag in kcals om me weer wat beter te voelen in mijn lichaam. Daarna ga ik tijdelijk op onderhoud eten en daarna een lean bulk.

Hoevaak heb je gebulkt en heb jij het gedaan d.m.v. kleine surplus of ben je best wel hoog in kcals gaat zitten?
 
Pas wel op met laag in VP gaan zitten, het is je misschien niet gegeven. Dat wil zeggen, het lijf raakt te hongerig en uitgeput. Maar dit verschilt van persoon tot persoon. Hoe meer spier er op je frame zit, hoe makkelijker het is om droog te blijven in ieder geval.

Met bulken heb ik van alles gedaan, heel agressief, met 6k cal per dag, of heel rustig, met 4k cal per dag. Je hebt geen extreem overschot nodig in mijn opinie.

Als je:
-je calorieën bijhoudt,
-je performance in de gym
-je gewicht

Dan kun je bijsturen waar nodig. Lukt het niet meer om omhoog te gaan met gewicht of reps in de gym, voeg dan bijv 200 cal toe. Maar het kan ook aan dingen als slaap liggen, of misschien drink je teveel.
 
mooi ripped, als je wat meer massa zou pakken met een clean bulk echt top fysiek potentieel
 
Back
Naar boven