MuscleMeat

Foto log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ryan r

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
11 jun 2009
Berichten
2.710
Waardering
4.780
Lengte
1m88
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
Hi, ik dacht ik maak een topic aan waar ik zo nu en dan wat foto's op kwak.
Vorige winter heb ik goed zitten bulken met 4k-6k cal. Deze zomer ben ik lean gegaan en door omstandigheden niet meer kunnen bulken. Eind deze maand wil ik dat eindelijk wel weer gaan doen.
Laat ik beginnen met een before & after pic:
IMG_20201123_150639_444.jpg

Squat 140
Bench 110
Dead 180
 
Netjes! Hoeveel tijd zit hier tussen?

En rustig aan met die wenkbrauwen maat!
Lollll ja die wenkbrauwen hebben geen gainz nodig 😁😁

Tijd er tussen is 4 jaar!

Het ging niet heel snel, ik heb echt tijden lang vele te weinig gegeten. Ook een tijdje met m'n ex vriendin veel te veel zitten zuipen, dat hielp ook niet.

Nu ben ik single dus kan ik lekker hard gaan ;)
 
upper body erg skinny hier, maar enige shot waar benen een beetje te zien zijn
 
Laatst bewerkt:
IMG_20210226_062241_426.jpg
 
  • Like
Waarderingen: BB_
IMG_20201216_111805_625.jpg

Van afgelopen oktober. Inmiddels zit er meer massa op, maar hier was ik wel goed droog. 5 uur lang geen water gedronken. Vanaf het moment dat ik opstond, tot deze foto genomen werd. Vervolgens ging ik carbs laden (snoep) ong een half uur voor het shot.

Omdat al zo lean was, dacht ik achteraf dat ik beter een flinke cheat meal had kunnen nemen met juist veel zout enz. Dan oogde ik voller. Droog was ik toch wel.

Gaandeweg hoop ik steeds beter te leren hoe ik me qua voeding het beste op een shoot kan voorbereiden.

Soms oog ik wat te plat. Wel heel droog, maar plat.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Een van de betere natty fysieken en harde abs. Vocht afdrijven duurt wel wat langer dan 5 uur niet drinken. En carbs laden doe ik 2 dagen lang voor een shoot. :P
Ik zou de volgende dag (na een cheat) eens kijken hoe je erbij staat, misschien nog wel beter.
 
Een van de betere natty fysieken en harde abs. Vocht afdrijven duurt wel wat langer dan 5 uur niet drinken. En carbs laden doe ik 2 dagen lang voor een shoot. :P
Ik zou de volgende dag (na een cheat) eens kijken hoe je erbij staat, misschien nog wel beter.
2 dagen! En dan qua vetpercentage blijf je dan wel even laag? Ik time het misschien niet helemaal goed. Ik blijf doorgaan met vetverbranding tot de dag zelf. Het was ook best last minute. Had maar 3,5 week om me voor te bereiden

Bedankt voor je tips!
 
2 dagen! En dan qua vetpercentage blijf je dan wel even laag? Ik time het misschien niet helemaal goed. Ik blijf doorgaan met vetverbranding tot de dag zelf. Het was ook best last minute. Had maar 3,5 week om me voor te bereiden

Bedankt voor je tips!
In 2 dagen ga je echt niet ineens vet aanzetten en je hoeft ook geen duizenden kcal boven je onderhoud te eten. Als je erg leeggetrokken bent, kunnen je spieren heel wat glycogeen opnemen.

Dit is wel een interessant artikel:
 
Natuurlijk ga je geen vet aanzetten in 2 dagen
 
IMG_20210618_065801_308.jpg

Niet zo gort droog als op andere foto's, maar hier zat ik in de bulk. Nu eet ik ong op onderhoud.
 
Je kan zo in de Mens Health kerel. :thumbup:
 
Weer ff een lijp plaatje 😁💪

Ig-004271621622592769.jpg
 
Heb je ook een back shot?
 
Heb je ook een back shot?
Niet van deze shoot, maar de week ervoor heb ik er nog 1 gedaan. Misschien zit daar een mooie plaat van de rug bij.
 
  • Like
Waarderingen: ak
Ben benieuwd al je fotos zijn behoorlijk shredded van de voorkant wil de achterkant wel zien 👀
 
IMG_20210916_042138.jpg

Ik hoop op zoiets, qua vorm. Een duidelijke V. Maar dit was wel met een dikke pomp erin geloof ik
 
  • Like
Waarderingen: ak
Heb je er een zonder shirt, kan er niet doorheen kijken.
Mensen die echt shredded zijn vind ik wel mooi om te zien hoe die spieren ontwikkeld zijn.
 
Nee ben bang van niet. Maar als je goed kijkt zie je het een en ander wel door het shirt heen prikken zeg maar. Aan beide kanten op de schouderbladen. Voor de rest moet ik nog even afwachten op die andere shoot
 
Back
Naar boven