Fitness Seller

Foto log

Bezoekers in dit topic

Nee ben bang van niet. Maar als je goed kijkt zie je het een en ander wel door het shirt heen prikken zeg maar. Aan beide kanten op de schouderbladen. Voor de rest moet ik nog even afwachten op die andere shoot
Ja je bent wel behoorlijk shredded. Hoeveel kcal at je met welk lichaamsgewicht in je cut?
 
Netjes. Kuur je nog ?
 
Dank! Ben natty, maar ik moet zeggen dat het TO-TAAL niet opschiet zo. Zou wel willen kuren, maar er wordt me verteld dat je dit dan moet BLIJVEN doen..
 
Ja je bent wel behoorlijk shredded. Hoeveel kcal at je met welk lichaamsgewicht in je cut?
Ik kwam van 4500 cal, op 81,5kg. Toen dropte ik ineens naar 2500. Ja dan gaat het hard. Eind cut (3 weken later) kwam ik op 76 uit. Nu ietsje hoger door kerst. Denk na oud en nieuw nog 1 kg droger, werkt beter op camera voor insta. Dan ga ik bulken tussen 75 en 78 kg steeds. Dat gewicht gaat er dan hopelijk steeds beter uitzien. Is laag lichaamsgewicht I know, maar dat heb ik nou eenmaal.
 
Ik kwam van 4500 cal, op 81,5kg. Toen dropte ik ineens naar 2500. Ja dan gaat het hard. Eind cut (3 weken later) kwam ik op 76 uit. Nu ietsje hoger door kerst. Denk na oud en nieuw nog 1 kg droger, werkt beter op camera voor insta. Dan ga ik bulken tussen 75 en 78 kg steeds. Dat gewicht gaat er dan hopelijk steeds beter uitzien. Is laag lichaamsgewicht I know, maar dat heb ik nou eenmaal.
Vind 2500kcal op 76kg nog aardig goed te doen en als ik dan zie hoe shredded jij bent. Had verwacht dat je onder de 2k kcal pd zat!
 
Vind 2500kcal op 76kg nog aardig goed te doen en als ik dan zie hoe shredded jij bent. Had verwacht dat je onder de 2k kcal pd zat!
2500 an sich is vrij veel, maar het is vechten om binnen de 2500 te blijven als je van 4500 komt...
 
  • Like
Waarderingen: ak
Dank! Ben natty, maar ik moet zeggen dat het TO-TAAL niet opschiet zo. Zou wel willen kuren, maar er wordt me verteld dat je dit dan moet BLIJVEN doen..

In je post geschiedenis staat dat je met Var bezig was?
 
In je post geschiedenis staat dat je met Var bezig was?
Hier heb ik ooit naar rondgevraagd ja, maar heb het toen niet genomen. Ik zat te janken over een gebrek aan gains, maar moest gewoon door trainen en eten, niet steroids gaan nemen. Maar goed, nu zijn we anderhalf jaar verder en zit ik er WEL bovenop met trainen en voeding. En om nou te zeggen dat het opschiet... Ik heb het over massa opbouwen. Cutten kan ik wel.
 
Hier heb ik ooit naar rondgevraagd ja, maar heb het toen niet genomen. Ik zat te janken over een gebrek aan gains, maar moest gewoon door trainen en eten, niet steroids gaan nemen. Maar goed, nu zijn we anderhalf jaar verder en zit ik er WEL bovenop met trainen en voeding. En om nou te zeggen dat het opschiet... Ik heb het over massa opbouwen. Cutten kan ik wel.

Ah raar verhaal man.
Ben lekker in kracht omhoog gegaan. Ben ook wat kilo's zwaarder terwijl er nauwelijks vet bij is gekomen volgens mij...ga me volgende week weer ff wegen kijken waar ik ben na 6 weken. Volgende week maandag zou t einde zijn van mn kuur maar maybe trek ik t wel paar dagen door (max tot 8 weken).

Dus erg lekker spul en ben nu ook niet meer zo bang voor mn lever, voel me prima.
 
Waar ik het over heb was 2020, toen ben ik rond gaan vragen en overwoog ik om het te gaan doen. Wat jij nu quote is geloof ik van 2013? Toen jaaen niet getraind. Sinds ik ben begonnen een paar jaar terug, niks genomen.

Heb ooit een half kuurtje var in 2013 gedaan, maar dat toen verneukt door te gaan zuipen. Na 5 weken moest ik de handdoek in de ring gooien.
 
Waar ik het over heb was 2020, toen ben ik rond gaan vragen en overwoog ik om het te gaan doen. Wat jij nu quote is geloof ik van 2013? Toen jaaen niet getraind. Sinds ik ben begonnen een paar jaar terug, niks genomen.

Heb ooit een half kuurtje var in 2013 gedaan, maar dat toen verneukt door te gaan zuipen. Na 5 weken moest ik de handdoek in de ring gooien.

Ben je alsnog niet meer natty maatje.
Al deed je je var kuurtje in 2008.
Wel jammer dat je moest liegen erover.
Snap niet dat mensen dat doen natty claimen terwijl ze anabolen hebben gebruikt dan wel nogsteeds gebruiken, kkr triest.maargoed ieder ze ding.
 
Je hebt gelijk. Ben NU natty, of iig vrij van hormonale supplementatie. In 2013 een keer var geprobeerd, erna jaren niet getraind. Nu probeer ik er met man en macht wat van te maken ZONDER, maar het is niet gezegd dat dat zo blijft.
 
Je hebt gelijk. Ben NU natty, of iig vrij van hormonale supplementatie. In 2013 een keer var geprobeerd, erna jaren niet getraind. Nu probeer ik er met man en macht wat van te maken ZONDER, maar het is niet gezegd dat dat zo blijft.

De vorige keer is het niet echt goed bevallen, anders was je wel doorgegaan.
Wat mij betreft ben je naturel, een halve vrouwen kuur telt niet.

Maar ik vind het ook onzinnig om te gaan kuren, jou fysiek is uniek, en niemand kan je garanderen dat je er een betere fysiek van krijgt. Wel groter. Maar in bodybuilding is het nooit 100% goed en af. Soms moet je gewoon tevreden zijn met wat je hebt en verder genieten van het jezelf verbeteren.
 
Heb geprobeerd een backshot te maken. Moet hier nog flink mee oefenen. Maar goed dit is een eerste poging:
IMG_20220109_170846_edit_425318202568433.jpg
 
shoot erik_Dieles-121600442918565 (1).jpg

Belachelijke pomp hier te pakken door heel lang voorover te leunen. Al het bloed naar chest en armen 💪
 
Hotel Pontsteiger, toch?

Maar nice foto man! Vind die serratus spieren altijd super om te zien :)
Jep! Hotel ponsteiger mooi op de achtergrond. Kom je ook uit A'dam?

En dank! Was goed lean hier dus dan zie je het mooi zitten allemaal 👍
 
Back
Naar boven