AndroidHealthClinic

Foto marc&frenk van dit weekend :) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik kom er nog niet helemaal uit. Wie ben jij nou en wie is je vriendin?

Nee hoor,

Ziet er goed uit gasten!!!
 
boogie zei:
@Johny: komen jij en ROb ook naar de meet?
@Frenk&Bench: komen jullie naar de meet?


IK heel misschien, maar is nog niet zeker.
 
Frenkpie zei:
IK heel misschien, maar is nog niet zeker.

als het dan zonnig is, komen wel allemaal in de shaduw van je rug zitten
 
ahah nette rug al vind ik frenk er stukken breder en zwaarder uit zien dan marc en ik zou niet zeggen dat marc 188 is en 79 kg als je hem zo naast frenk ziet staan! dan zou ik marc 180 en 70 kg inschatten! want naast frenk valt hij toch wel in het niet ;-)

maar das mijn mening
 
ziet er goed uit alletwee!:) ben ook 1.88m en zo'n 10 kilo zwaarder maar zie er bijlange zo goed niet uit (mede omdat ik aan een cut toe ben:p)

keep up the good work!
 
Goeie ruggen. Frenkpie, dikke traps man.
 
:thumbs: Goeie achterkant van je vriendin!
Ow en jullie ook hoor. :P
 
Ziet er netjes uit vooral frank's rug oogt massief, ennuh Marc "dat matje mag eraf hoor ;) "
 
Is marc niet gewoon die ecto helemaal links in het hesje :P
 
Leuke foto hoor. Dikke ruggen voor zover te zien :)
 
boogie zei:
lang geleden Rob Dikarm!

hehe hey boogie, jah klopt is lang geleden, heb het erg druk op dit moment,....maar ik blijf nog steeds dbb checken af en toe hoor!
Is ook veel veranderd zie ik, veel nieuwe leden, strengere regels :thumbs: , iig niet meer het dbb van 1 jaar geleden!
 
Rob zei:
hehe hey boogie, jah klopt is lang geleden, heb het erg druk op dit moment,....maar ik blijf nog steeds dbb checken af en toe hoor!
Is ook veel veranderd zie ik, veel nieuwe leden, strengere regels :thumbs: , iig niet meer het dbb van 1 jaar geleden!

true true
 
Rob zei:
Ziet er netjes uit vooral frank's rug oogt massief, ennuh Marc "dat matje mag eraf hoor ;) "
Gaat ook gebeuren :P
 
Rob zei:
hehe hey boogie, jah klopt is lang geleden, heb het erg druk op dit moment,....maar ik blijf nog steeds dbb checken af en toe hoor!
Is ook veel veranderd zie ik, veel nieuwe leden, strengere regels :thumbs: , iig niet meer het dbb van 1 jaar geleden!
oh ok, dan is het goed!

zoentje van boogie
 
Met alle respect voor Frenk, ik vind Marc zijn rug atletischer. Mooie v-vorm.

Het kan natuurlijk ook aan Frenk zijn toevallige houding liggen op deze foto.
 
Klasse Marc. Zoveel meer vorm dan Frenk trouwens, Vtje zit erin. :thumbs:

Misschien zit 't em ook erin dat Frenk meer PL volgt dan BB?
 
Laatst bewerkt:
DBC01 zei:
Klasse Marc. Zoveel meer vorm dan Frenk trouwens, Vtje zit erin. :thumbs:

Misschien zit 't em ook erin dat Frenk meer PL volgt dan BB?

Nou ik denk dat het meer komt door het verschil in vetpercentage. Frenkpie doet pas een week ofzo aan PL dus denk niet dat het daar aan ligt. Of probeer je reacties van powerlifters uit te lokken :p zoja dan heb ik niks gezegd.
 
Corazon zei:
Nou ik denk dat het meer komt door het verschil in vetpercentage. Frenkpie doet pas een week ofzo aan PL dus denk niet dat het daar aan ligt. Of probeer je reacties van powerlifters uit te lokken :p zoja dan heb ik niks gezegd.

Nounou zeg, ik begreep alleen dat het bij Marc vooral om figuurcorrectie ging en dat Frenk ergens een kracht-log bijhield dus ik concludeerde dat de één z'n weg ging en de ander ook. Het figuur van Frenk doet me trouwens denken aan m'n eigen figuur van een paar jaar geleden. IK heb sowieso moeite om een Vshape te creeeren.
 
Back
Naar boven