MuscleMeat

Foto marc&frenk van dit weekend :) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Frenkpie

Massive Warrior
20 jaar lid
Lid geworden
17 nov 2002
Berichten
19.637
Waardering
901
Lengte
1m72
Massa
88kg
gewoon zomaar een fototje.. ik wist niet echt waar ik het moest posten dus doe het hier maar.

Afgelopen weekend een spel weekend gehad.. met het bedrijfje waar we stage hebben gelopen en nu vakantie werk doen hebben we meegedaan :)

Hier is een foto van ons.. alle 3 in ontspannen toestand.. links staat m'n vriendin.

Stats:
vriendin 1.73 m 60 kg
Frenk: 1.72 m 80 kg
Marc: 1.88 m 78-79 kg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
lekker kontje!

zonder gein! dikke traps!!!! monsterlijke rug bijde!
 
Coole foto, ben ook benieuwd naar de voorkant, ook van je vriendin:)
 
Heerlijk zo'n spelweekend!! :D

Goeie rug
 
zeker te gek gaaf :thumbup: :D

Maar Marc lijkt niet zoveel langer dan jij? Is hij echt 1m88?
 
respect hoor! goede ruggen. Bench vind ik er ook zwaarder uitzien dat zn 78kg.
Ook front pics?
 
bench is ****ing droog.. t ziet r daarom wat massiever uit. Nee geen front pics..

@ Johny: kom maar es op msn.. dan zie je die voorkant foto van m'n vriendin :) in m'n msn avatar.
 
delguy zei:
zeker te gek gaaf :thumbup: :D

Maar Marc lijkt niet zoveel langer dan jij? Is hij echt 1m88?
Ja ik ben echt 1m88 :P
 
goeie ruggen jongens!!!
 
@Johny: komen jij en ROb ook naar de meet?
@Frenk&Bench: komen jullie naar de meet?
 
ziet er goed uit hoor!!!
 
Viel mij idd ook op dat marc er veel zwaarder uitziet dan 78kg, nice!
 
Goeie ruggen. Marc verbaast me. Ik had bij Marc het gevoel dat hij nog steeds die magere ecto was van toen hij zich hier introduceerde maar je ziet er nu echt groot uit. Ik ben ca. 10 kg zwaarder met 2 cm langer maar ik mocht willen dat ik er zo breed uit zag als jij. :thumbs:
 
Jullie zien er beiden echt flink massief uit! Ik ben ook 1.88 en 79 kilo, maar respect hoor Marc, zo musculair zie ik er volgens mij niet uit van achter.
 
Het woord is al vaker gevallen hier, maar 'massief' drukt de foto echt het beste uit!
Nice!
 
Wow.. de skinny ecto traint toch nog echt :D Van benchmarcje wist ik niet dat ie er zo goed uitzag. Van frenk wisten we het natuurlijk allemaal al.
 
Goeie brede ruggen zeg!!!
 
Back
Naar boven