XXL Nutrition

Foto marc&frenk van dit weekend :) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik heb vrij brede heupen.. marc heeft meer een taille dan ik heb..

En daarbij.. ik zit om en rond de 12% en marc rond de 7-8%.. dat scheelt. En ja ik heb altijd een beetje pl-achtig getraind.. maar ik heb mijn taille weer zo naar de 76 cm omtrek als ik wil.. alleen ga dan teveel massa/kracht inleveren.. en daar heb ik geen zin in :)

ben liever stuk massiever met een normaal vet % en lekker zwaar liften en lekker kunnen eten.. dan dat ik op stukjes kipfilet en lijnzaadolie moet teren en sissi gewichten moet tillen.. alleen om die 8% vast te houden...

Zowiezo vind m'n vriendin deze look mooier dan hoe ik er een jaar geleden uitzag.. ik had toen wel 7-8 cm minder omtrek op m'n buik.. maar m'n armen waren ook 3-4 cm kleiner :D
 
Oh my bad :D sorry (reactie op dbc)
 
Frenk zn rug is echt massiever, alleen hij heeft wat meer vet en hij is korter.
Verder trainen ze volgens mij meestal samen :)
 
Goeie shit. En volgens mij spant BenchMark zijn rug de hele tijd een beetje en Frankpie niet waardoor het verschil intens is. Maar op de echte foto's ziet Frankpie er wel goed uit.
 
Frenkpie zei:
ik heb vrij brede heupen.. marc heeft meer een taille dan ik heb..

En daarbij.. ik zit om en rond de 12% en marc rond de 7-8%.. dat scheelt. En ja ik heb altijd een beetje pl-achtig getraind.. maar ik heb mijn taille weer zo naar de 76 cm omtrek als ik wil.. alleen ga dan teveel massa/kracht inleveren.. en daar heb ik geen zin in :)

ben liever stuk massiever met een normaal vet % en lekker zwaar liften en lekker kunnen eten.. dan dat ik op stukjes kipfilet en lijnzaadolie moet teren en sissi gewichten moet tillen.. alleen om die 8% vast te houden...

Zowiezo vind m'n vriendin deze look mooier dan hoe ik er een jaar geleden uitzag.. ik had toen wel 7-8 cm minder omtrek op m'n buik.. maar m'n armen waren ook 3-4 cm kleiner :D

Uitstekend verklaard.
 
boogie zei:
Frenk zn rug is echt massiever, alleen hij heeft wat meer vet en hij is korter.
Verder trainen ze volgens mij meestal samen :)


niet meer.. sinds een half jaar is marc anders gaan trainen dan ik.. meer cables minder gewicht etc. etc.

hij is meer op gevoel gaan trainen en op het pomp etc. en ik ben steeds meer voor de zware compound oefeningen gegaan.. ik ben nog steeds aan het bb-en ! ik doe niet 100% pl-ing of 100% bb-ing.. maar beetje van beiden.

Ik wil niet alleen massive en scherp eruit zien maar ook sterk zijn in de gym. Verder moet ik toegeven dat marc z'n spieren gewoon beter gedefineerd zijn dan die van mij, wanneer ik kijk naar de vorm/seperatie/strepen op de spieren van marc zn biceps of triceps en vergelijk met de mijne, zijn die van hem wat duidelijker en fijner. Mijne wat lomper en logger :)

Maar ik groei wat beter dan marc.. en eet makkelijker dan marc, ben wat minder blessure gevoelig en minder gevoelig voor ziektes/verkoudheidjes.. vergeleken met marc.

Dus ieder zn voor en nadeel.. we zijn beide totaal verschillend fysiek gezien.. leuk om te zien hoe dat ontwikkelt door deze sport.


huckfinn zei:
Goeie shit. En volgens mij spant BenchMark zijn rug de hele tijd een beetje en Frankpie niet waardoor het verschil intens is. Maar op de echte foto's ziet Frankpie er wel goed uit.


dude niet om het een of ander.. maar het is benchMarc en Frenkpie

;) :D thnx voor de compiment btw
 
Laatst bewerkt:
als jullie rond hetzelfde percentage zitten kan je beter oordelen wie er een beter fysiek heeft
 
Wow ! benchMarc ziet er huger uit dan ik had verwacht!! Altijd maar zeiken over zijn ecto-ness, je ziet er huger uit dan ik dacht joh!!
Frenk ook groot man, m-a-s-s-i-v-e!!!!!
 
Benchie en Frenkie are da BOMB!!!:cool:
 
Beiden erg mooie fysiek :thumb:

Wil niet bitchen, maar waarom heeft iedereen zen t-shirt aan en jullie niet? Lekkah da playah uithangen? :D
 
tja.. der liepen veel zonder shirt rond.. maar ik ga echt niet als het bijna 30 graden is met shirt aan rondlopen.. dan zweet ik als een varken :)

en ik moet nog wat bruiner worden.. en btje showen mag toch wel? alhoewel met dit vet % niet zo superveel te zien is :)
 
Frenkpie zei:
tja.. der liepen veel zonder shirt rond.. maar ik ga echt niet als het bijna 30 graden is met shirt aan rondlopen.. dan zweet ik als een varken :)

en ik moet nog wat bruiner worden.. en btje showen mag toch wel? alhoewel met dit vet % niet zo superveel te zien is :)

I know the feeling :D
 
patsers

















j/k ;o
 
Frenkpie is onze Powerbuilder! ik mag die gast wel..! :D
 
Netjes hoor... zou ook graag een foto van de voorkant willen zien want volgens mij is Marc geen ecto meer... keep up the good work....
 
Ziet er toch goed uit hoor! En Frenk je vet% (12%) is nu toch ideaal om te groeien?
 
Nou ik zal dan ook maar reargeren.






leuke foto






:D
 
Origineel gepost door boogie
@Johny: komen jij en ROb ook naar de meet?
@Frenk&Bench: komen jullie naar de meet?



IK heel misschien, maar is nog niet zeker.


WELKE meet eigenlijk de bbq in rot?,
 
Heej Benchmark, was jij niet eerst een mager scharminkel??
Heb je nog meer fotos (misschien van de voorkant)?
Ik ben namelijk ook lang en dun en heb wat motivatie nodig. :o
 
Back
Naar boven