MuscleMeat

Foto marc&frenk van dit weekend :) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

De transformatie van Bench is een advertentie van EAS waard! :) :thumbs:
 
Voor de nieuwsgierigen die een goede rechte pic van de voor- en achterkant willen: Deze zijn allebei genomen in Maart, toen ik nog zo'n 80/80.5kg woog. Op het moment weeg ik zo'n 78kg :( Gelukkig wel vet wat hoofdzakelijk is verdwenen, aangezien m'n taille nu 77 à 78cm is ipv 80 à 81.

Allebei de pics zijn volledig ontspannen, geen enkel spiertje is flexed. En voor de oplettenden, idd, mijn linker trapezius is groter dan rechts. Vraag me niet waarom...

[/URL]
 
Laatst bewerkt:
Netjes bench !
Vooral de rug is erg goed. Oogt al aardig massief.
Voorkant is netjes maar blijft qua massa iets achter.
 
DutchVince zei:
Netjes bench !
Vooral de rug is erg goed. Oogt al aardig massief.
Voorkant is netjes maar blijft qua massa iets achter.
I know i know, rug en armen gaan prima, borst is altijd al een probleemspier geweest.
 
Ziet er zeer goed uit alleen moet je toch echt iets aan je gezicht doen. Ziet er een beetje blokkerig uit. Misschien wat Botox of zo? :p

Is door die transformatie ook je gezicht veel veranderd? Ik zie bij veel mager-naar-gespierd transformaties dat ook het gezicht er ineens compleet anders uitziet.

Ga zo door, je ziet er goed uit makker!
 
Ff 2 pics van vroeger ingescand, 2 jaar terug ofzo... Helaas geen pics van m'n rug :( Die eigenlijk het meeste is veranderd.

[/URL]

Onderste is trouwens precies 2 jaar terug, want toen kocht ik m'n telefoon die ik nu 2 jaar heb ;)
 
Laatst bewerkt:
ja btje zoals ik ook was.
een verschrikkelijk lelijke dunne riet.
ik ben nu een verschrikkelijk lelijke vadsige riet.

je gezicht is trouwens ook veranderd (ik keek net ff die andere thread met je arm-verandering)...je bent potdorie een echte man geworden...roaarrr :D
 
Wow da's pas een Xtreme Make-over :D

Je doet het goed Bench, laat je niet doen door diegenen die je ecto noemen, als je ziet van waar je komt en wat je nu hebt ... RESPECt!!! :thumb: Je hebt nog een lange weg te gaan, maar diegenen die je al tijdje niet meer gezien hebben ... denk dat hun bek openvliegt :D
 
hulde aan Bench en Frenk!!!:bow:
 
he man ! wat een vooruit gang en dat in 2 jaar

wat heb je allemaal gedaan in die 2 jaar ook kwa eten voeding? whey ?? creatine?
 
Was je ondervoed of was dat magere lichaam jij in een gezonde staat?

Anyway, je bent nu mijn rol-model geworden BenchMarc, of je het nu wil of niet!
 
justlooking zei:
Was je ondervoed of was dat magere lichaam jij in een gezonde staat?

Anyway, je bent nu mijn rol-model geworden BenchMarc, of je het nu wil of niet!
Gezonde staat, nooit ziek, ik at gewoon goed enzo... Je bent ecto of je bent het niet. Ik was nix ondervoed, ik at meer dan de gemiddelde scholier.
 
Hey bench, dikke aders op je onderarmen man! Wat is de omtrek van je polsen/enkels eigenlijk?
 
eq_909 zei:
Hey bench, dikke aders op je onderarmen man! Wat is de omtrek van je polsen/enkels eigenlijk?
Polsen 20cm, enkels 22cm, hoezo? :)
 
Ecto's hebben over het algemeen erg dunne polsen/enkels. En jouw onderarmen zijn echt heel goed gegroeid vind ik, doe je goed!

(de mijne zijn trouwens: 17/23, dus jij hebt dan wel extreem dunne enkels ;) )
 
mm 18 en 23 ;-((( ooo en ben g een ecto en ook nooit geweest maar nu heeft de voormalig ecto dikkere polsen ;-(

;-)
 
benchMarc zei:
Je bent ecto of je bent het niet.

Precies: een boel jongens in de pubertijd DENKEN dat ze ecto zijn omdat ze lang en slungelig zijn, maar meestal is dat niet zo.

Ectomorf zijn heeft alles te maken met je bot-bouw zoals extreem dunne enkeltjes en polsjes, smal shouder skelet, vaak gecombineerd met een snelle stofwisseling. Het ecto zijn blijft een leven lang, het enige wat je er tegen kan doen is: spier op dat magere frame gooien!

Het mooie van een zwaargespierde ecto vind ik
(kwestie van smaak natuurlijk):
de taps toelopende onderarmen en kuiten.

Ik ben 44 en mijn ecto-stats zijn:
Enkels: 22 cm
Polsen: 16 cm :eek:
 
Shit? dus met polsen van 16 cm ben je ecto? aiai dan ben ik met mijm 18cm? net geen ecto ;-)
 
Sboy zei:
Shit? dus met polsen van 16 cm ben je ecto? aiai dan ben ik met mijm 18cm? net geen ecto ;-)

hangt er vanaf:

heb je ook dunne enkels en een smal skelet bij je schouders?
heb je een snelle stofwisseling (veel vreten en maar niet aankomen)?
 
Back
Naar boven