MuscleMeat

Foto marc&frenk van dit weekend :) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Volgens mij zegt dat allemaal niet zoveel die centimeters. Is ook grotendeels afhankelijk van je lengte natuurlijk.

Maar laten we een ander topic aanmaken op het forum over wat nu wel of niet ecto is ipv in het foto gedeelte? :P
 
benchMarc zei:
Volgens mij zegt dat allemaal niet zoveel die centimeters. Is ook grotendeels afhankelijk van je lengte natuurlijk.

Maar laten we een ander topic aanmaken op het forum over wat nu wel of niet ecto is ipv in het foto gedeelte? :P

Je hebt gelijk, we raken offtopic ...
 
Hey Bench, had je uitstekende schouderbladen voordat je je bodybuilding avontuur begon?
 
Toffe foto kleerkasten, jullie zien er voort goed gebikkeld uit!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
eq_909 zei:
Ecto's hebben over het algemeen erg dunne polsen/enkels. En jouw onderarmen zijn echt heel goed gegroeid vind ik, doe je goed!

(de mijne zijn trouwens: 17/23, dus jij hebt dan wel extreem dunne enkels ;) )

Hmm, ik heb polsen van minder dan 16cm omtrek. Zijn ook nooit echt gegroeid door trainen. Heb ook wel wat meso in me vind ik zelf.

Maar ontopic: Goede polsen Bencmarc!!
 
goede ruggen allebij volgende keer een latspread.
 
hangt er vanaf:

heb je ook dunne enkels en een smal skelet bij je schouders?
heb je een snelle stofwisseling (veel vreten en maar niet aankomen)?

Nope! ik hoef niet veel te eten! maar oook niet te wiening ;-) ben dus meso mar goed! enkels zijn dus zoals je mss eerder had kunnne lezen 23cm
 
justlooking zei:
Hey Bench, had je uitstekende schouderbladen voordat je je bodybuilding avontuur begon?
Yup, van die uitstekende botjes van je sleutelbeen idd. Zag er niet uit, naja :) Nu geen last meer van.
 
Back
Naar boven