MuscleMeat

foto Olimantado 15-01-2003 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben 100% hetero, maar vind wel dat je geen homo's hoeft te discrimineren...
 
Looking GooD dude :)
 
yeah i know, i was just kidding.

nee maare, chique. maar hoe zit het met de benen ? en de rug? ben benieuwd
 
Originally posted by Olimantado
Ik ben 100% hetero, maar vind wel dat je geen homo's hoeft te discrimineren...

Omdat ik het woord homo site gebruik discrimineer ik?
Dit is toch ook een BB-site (erg discriminerend)!

Maar dit is gewoon een modellen foto.

En op homo sites staan ook wel hetero mannen die er goed uitzien, sjakie van de hoek!

Je bent echt een vreemd mannetje OLI OLI OLI!
 
tja, modellenfoto....
De vriend van mij die dit genomen heeft doet dus regelmatig exposities ivm fotografie en poëzie, hij heeft dus gezorgd voor achtergrond en belichting. Ikzelf ken daar niks van.
 
Originally posted by Spike
yeah i know, i was just kidding.

nee maare, chique. maar hoe zit het met de benen ? en de rug? ben benieuwd

Zal er hopelijk later foto's van kunnen doorsturen. Rug is minder in verhouding met borst. Benen zijn gemiddeld.
 
Oli, als je wat meer moeite zou doen dan heb je echt potentieel hoor.
Maar ik heb de indruk dat ge u niet echt inzet?
 
Originally posted by RichardV




En op homo sites staan ook wel hetero mannen die er goed uitzien, sjakie van de hoek!




Je lijkt er wel erg veel van af te weten...:wave:
 
Ik ga er vanuit dat je dit echt bent, zo ja TOP :thumb:

nokken met blowen, zuipen en weet ik wat allemaal, goede voeding en training en je kan echt HUGE worden.

plies nog wat foto's vanuit andere hoeke, rug, benen, enz..
 
Originally posted by soulreaver


nokken met blowen, zuipen en weet ik wat allemaal, goede voeding en training en je kan echt HUGE worden.


Is niet echt mijn bedoeling. Ik wil nog dalen in vetpercentage en dan vind ik mezelf Ok.
Nokken met blowen vind ik ook een beetje veel gevraagd... Het zorgt ervoor dat ik mezelf in toom kan houden...
 
je bent 1.80m met 78 kg en 14% ?????

HALLO??? ik ben ook 1.80m , maar ik ben 96 kg en 10% en ik zie er ongeveer zo uit, alleen zijn deze zijn tieten iets dikker, maar noway dat jij dit bent met de stats die je opgegeven hebt, dus of de foto is fout, of de stats, die gast op de foto is ook dik 90 kg man, tsssssssssssssssssssssssss. En nu je echte foto graag...
 
Originally posted by admin
Oli, als je wat meer moeite zou doen dan heb je echt potentieel hoor.
Maar ik heb de indruk dat ge u niet echt inzet?

5x per week trainen met gewichten
5-6x per dag eten
3x per week cardio
1x elke week zaalvoetballen
lijnzaadolie slikken en vitamines slikken....

Sorry maar meer heb ik er echt niet voor over.
Trouwens, ik vind het interessanter 20 jaar aan een stuk regelmatig te sporten dan zoals je vaak ziet enkele jaren 100% intensief en dan opeens stoppen wegens uitgeblust...
 
En ik ben zwaar teleurgesteld.. Dacht zeker te weten dat Oli een Afrikaan was, zeker met zo'n naam en gedrag!

jammer.. je oog lijkt trouwens wel dichtgeslagen..

Je ziet er goed uit hoor, daar niet van, maar ik had me wel iets spannenders voorgesteld bij een schuilnaam als Oli.. gave tattoo trouwens!

Espi
 
Originally posted by Esperantisto
En ik ben zwaar teleurgesteld.. Dacht zeker te weten dat Oli een Afrikaan was, zeker met zo'n naam en gedrag!

Espi


the colour of a mans skin is no more significant than the colour of his eyes (Bob Marley, war)
 
Originally posted by Jack
je bent 1.80m met 78 kg en 14% ?????

HALLO??? ik ben ook 1.80m , maar ik ben 96 kg en 10% en ik zie er ongeveer zo uit, alleen zijn deze zijn tieten iets dikker, maar noway dat jij dit bent met de stats die je opgegeven hebt, dus of de foto is fout, of de stats, die gast op de foto is ook dik 90 kg man, tsssssssssssssssssssssssss. En nu je echte foto graag...

Ja dacht het zelfde. Ben zelf nu 1.79 met 74 kg en 14/15% maar ben niet eens half zo breed als op die foto. (maar ja over 5 kilotjes misschien....:D )
 
CHOLERA!

....


fWINaoh3B8O_Ftjx3V3Jz1-8Pnirvd0H.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by Bouwer


Ja dacht het zelfde. Ben zelf nu 1.79 met 74 kg en 14/15% maar ben niet eens half zo breed als op die foto. (maar ja over 5 kilotjes misschien....:D )

Exact, ik ben ook 80 kg geweest met 7 % maar dan ben je gewoon mager vergeleken met deze foto :)
en Oli reageert er ook niet op, zielig als je zo je moet voordoen.
 
Originally posted by Jack
je bent 1.80m met 78 kg en 14% ?????

HALLO??? ik ben ook 1.80m , maar ik ben 96 kg en 10% en ik zie er ongeveer zo uit, alleen zijn deze zijn tieten iets dikker, maar noway dat jij dit bent met de stats die je opgegeven hebt, dus of de foto is fout, of de stats, die gast op de foto is ook dik 90 kg man, tsssssssssssssssssssssssss. En nu je echte foto graag...


tja, kan zijn, denk maar wat je wilt hoor...
 
Ok, heb je een digitale camera? maak dan nog ff snel zoiets foto met een blaadje in je hand met daarop geschreven : "Jack gelooft me niet, dus is ie een lul" :) , dan geloof ik je wel :)
 
Hey Oli, k zeg niet dat ik je niet geloof hoor. Ben zelf alleen veel minder gespierd met maar 5 kilo lichter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven