MuscleMeat

foto Olimantado 15-01-2003 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Spijtig genoeg heb ik hem zoals ik al eerder zei vanmorgen laten nemen door een vriend met zijn digitale camera in de gym.
En voor de rest niemand hoeft mij hier te geloven. Er was mij al een paar keer gevraagd om een foto te plaatsen en nu heb ik er een laten nemen en erop gezet.
Ik zeg het nu voor de laatste keer: wie dit niet gelooft hoeft dit niet te geloven, dan denk je maar dat ik hem ergens anders gehaald heb...
 
er zijn op het internet serach engines waar je een foto kan ingeven en dan aan de hand van de kleuren op een foto gaat hij op zoek naar ongeveer dezelfde foto's, ik zal deze foto er vanavond eens doorheen halen, kijken of ik een serie op een home site vind, dan kunnen jullie morgen oli in zun reet gepaald zien worden :)

Sorry dat ik zo grof ben, maar dat iemand zo dom is om te denken dat iemand gelooft dat dei gast 78 kg is, dat kan nog niet eens als hij geen benen had :)
 
Ik moet wel toegeven dat die foto een beetje bedriegt. Zooo gespierd ben ik niet. Op die foto lijkt het iets breder dan dat je het gewoon ziet. Is zoals met spiegels
 
Originally posted by Olimantado
Ik moet wel toegeven dat die foto een beetje bedriegt. Zooo gespierd ben ik niet. Op die foto lijkt het iets breder dan dat je het gewoon ziet. Is zoals met spiegels

Hey OLI, geef jij ook optredens??

Geen BB maar stand up comedian? Dan kan ik af en toe om je lachen. Je posts over de hoeren endergelijke zijn al grappig, maar deze foto vind ik helemaal top.:)

En wat betreft die opmerking dat ik wel veel van homo's af zou weten.......ik kijk hier op deze site omdat ik een beetje train.
Wat jij hier doet is foto's bekijken van de andere BB-ers en met je leuter spelen.:D
Je bant echt goed:D
 
Originally posted by RichardV


ik kijk hier op deze site omdat ik een beetje train.
Wat jij hier doet is foto's bekijken van de andere BB-ers en met je leuter spelen.:D
Je bant echt goed:D


:rolleyes:
 
Originally posted by Jack
er zijn op het internet serach engines waar je een foto kan ingeven en dan aan de hand van de kleuren op een foto gaat hij op zoek naar ongeveer dezelfde foto's, ik zal deze foto er vanavond eens doorheen halen, kijken of ik een serie op een home site vind, dan kunnen jullie morgen oli in zun reet gepaald zien worden :)

Sorry dat ik zo grof ben, maar dat iemand zo dom is om te denken dat iemand gelooft dat dei gast 78 kg is, dat kan nog niet eens als hij geen benen had :)

HAHAHAHA, lol :D :D :D
 
Originally posted by RichardV


Wat jij hier doet is foto's bekijken van de andere BB-ers en met je leuter spelen.:D
Je bant echt goed:D


Hoe kan ik nou met mijn leuter spelen terwijl ik aan het typen ben?? :p
 
Originally posted by Olimantado



Hoe kan ik nou met mijn leuter spelen terwijl ik aan het typen ben?? :p

Kwestie van oefenen blijkbaar:D
 
Wie moet ik nou gelove he? :scratch:
 
Ziet er massief uit hoor Oli, top :thumbup:

In dit forum is flaming niet toegestaan, wie toch anderen gaat kleineren zal 1 waarschuwing krijgen, als hij/zij daarna blijft volharden zullen er sancties volgen. (een ban of het verwijderen v.d account)
Onthoud dat dit forum er is om mensen te helpen, niet om mensen af te kraken.
Negatieve comentaar kan alleen als deze bedoeld is om de persoon te helpen en aanwijzingen te geven op bv. zijn/haar zwakke punten.
Wees verder vriendelijk en tactvol.
 
HE, volgens mij wort er niet geflamed hoor.
Of wou jij wel beweren dat die foto echt is?
 
Ja, waarom zou ie niet echt zijn?
Als je het niet gelooft houd je dat toch lekker voor jezelf.
 
Originally posted by Olimantado



the colour of a mans skin is no more significant than the colour of his eyes (Bob Marley, war)

Damn nice quote! cool :D!

oh ja, je lichaam ziet er ook leuk uit. :P :P :P
 
Originally posted by Olimantado



the colour of a mans skin is no more significant than the colour of his eyes (Bob Marley, war)

Ook reggae is een favoriete muzieksoort bij mij, ook bij jou.. man, jij bent ouder dan ik dacht! Eergisteren trouwens nog wat muziek uit Haïti opgehaald.. ook veel reggae te horen daar.

Espi
 
Als jij dat echt bent op de foto dan :thumb:
Dan heb je echt goede genen! D.w.z. je hebt een lichaam gecreeerd, terwijl je niet echt op een gezonde manier leeft ;). En ik weet nog dat ik vond dat je te weinig at, d8 echt dat je een magere hein was.

grtz
 
Mooie foto. alleen ben ikzelf 1.82 en 96 kg. terwijl de persoon op deze foto er massiever uitziet. erg moeilijk om dat te geloven dat jij het bent. maar klasse hoor als je er zo uit ziet.
 
Originally posted by Esperantisto


jammer.. je oog lijkt trouwens wel dichtgeslagen..

Espi


Nee hoor, Richard V had er zijn leuter ingestopt....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven