AndroidHealthClinic

foto Olimantado 15-01-2003 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originally posted by Esperantisto


Ook reggae is een favoriete muzieksoort bij mij, ook bij jou.. man, jij bent ouder dan ik dacht! Eergisteren trouwens nog wat muziek uit Haïti opgehaald.. ook veel reggae te horen daar.

Espi


Hou vooral van Jamaïcaanse reggae uit de 70's an 80's...
 
je bent een gare haan!
 
Jammer dat de ingebouwde opmerking in de foto geen extra (interessante) informatie biedt, want in zo'n geval was je 100% zeker door de mand gezakt. Mja nu ben je dat al voor 99,9% ... Oli, je bent nu echt in mijn achting gedaald. Eerst vond ik het nog wel grappig wat je deed, maar nu vraag je me toch echt te veel en vooral de verkeerde aandacht. Waarom nou? ???

Dit board is bedoeld voor MEMBERfoto's en als jij plaatjes wil plaatsen van mannen die je er - om welke reden dan ook - mooi uit vindt zien, zet ze dan op het forum wat daarvoor bedoeld is.
 
Snap toch echt niet waarom jullie mijn foto zo spectaculair vinden hoor....
 
Waarom denkt iedereen dat die foto fake is? ???
 
Originally posted by wateengedoe2
maar nu vraag je me toch echt te veel en vooral de verkeerde aandacht. Waarom nou? ???


Waarom?? Krijg je soms zelf te weinig aandacht :p
 
Nou Oli ik weet 99,999% zeker dat jij het bent...

Waarom? Ik heb ff het fotootje overgeplaatst, uitvergroot naar 200% en jawel! Een tepel-piercing. 't Zou erg toevallig zijn als je een foto had geplaatst van iemand anders die er een had, ik herinner me dat je het er bij tattoos over had..

Sherlock Espi (nog steeds teleurgesteld overigens.. waar haal je die nom-de-plume Olimantado vandaan?)

PS: ja ook ik vind Jamaïcaanse reggae het best, maar ik wist niet dat ze het op Haïti ook zongen.. vandaar.
 
no offence, maar je wist bijna niets over voeding en je blowt etc. en je hebt een paar grappen gemaakt over allerlei dingen, daarom denken mensen dat dit ook een grap is...
 
oli weet je zeker dat je gewicht klopt want 78 kilo met die lengte ziet er toch een tikkeltje anders uit. Er vanuit gaande dat jij het echt bent zou ik eens een andere weegschaal proberen.:)
 
das 't nadeel van internet he...

je kan nooit voor 100% zeker weten of die mafketel hier weer een grap uithaalt of niet... :rolleyes:

ik neem daarom zulke types niet eens meer serieus... scheelt je een hoop onnodig typewerk...
als ik daarbij af en toe een normaal persoon niet serieus neem, omdat ie in mijn ogen ook zo'n soort type is, so be it... :D

moeten ze maar normaal doen, zo is mijn mening..
 
Nice, als ik er zo uitzag zou ik het ook wat rustiger aan gaan doen...
Misschien kan 78kg wel, zit al je massa gewoon in je borst&armen.

Hoelang train je al?
 
Originally posted by Big Byron
Nice, als ik er zo uitzag zou ik het ook wat rustiger aan gaan doen...
Misschien kan 78kg wel, zit al je massa gewoon in je borst&armen.

Hoelang train je al?

No way... dat degene die op deze foto staat 78 kilo weegt...
Minstens 92kg.
 
Originally posted by Big Byron
Nice, als ik er zo uitzag zou ik het ook wat rustiger aan gaan doen...
Misschien kan 78kg wel, zit al je massa gewoon in je borst&armen.

Hoelang train je al?


2 jaar BB, maar ik heb dus al van mijn 8 jaar continue veel aan sport gedaan op 2 jaar na.
 
Originally posted by Esperantisto


Sherlock Espi (nog steeds teleurgesteld overigens.. waar haal je die nom-de-plume Olimantado vandaan?)

PS: ja ook ik vind Jamaïcaanse reggae het best, maar ik wist niet dat ze het op Haïti ook zongen.. vandaar.


Is naar de eighty's reggaezanger Dr. Alimantado...
 
Originally posted by f*cking ecto
no offence, maar je wist bijna niets over voeding en je blowt etc. en je hebt een paar grappen gemaakt over allerlei dingen, daarom denken mensen dat dit ook een grap is...


Het is toch niet omdat je met gewichten traint en breder probeert te worden dat je altijd kwaad moet kijken en geen grappen meer moogt uithalen, toch?
 
Ik ga geen namen noemen maar ik van een paar mensen begin ik dood moe te worden, zij leven op kraken, als oli zegt dat dit zijn foto is waarom dan maw zeggen dat het een leugenaar is.

Oli ik geloof dat jij het bent zoniet dan is die gast op de foto mooi gespierd!!!
 
Originally posted by Jack
HE, volgens mij wort er niet geflamed hoor.
Of wou jij wel beweren dat die foto echt is?

Lijkt me toch een echte foto. :p
 
Originally posted by Dom!nator
oli weet je zeker dat je gewicht klopt want 78 kilo met die lengte ziet er toch een tikkeltje anders uit. Er vanuit gaande dat jij het echt bent zou ik eens een andere weegschaal proberen.:)


Misschien ligt daar het probleem. Ik gebruik nu ik er bij stil sta al misschien 15 jaar dezelfde weegschaal. Dan is het mogelijk dat BF ook niet klopt omdat ik dat daarstraks gemeten had met een toestelletje dat je in je handen houdt, maar waar je eerst manueel je gewicht moet ingeven.
 
Originally posted by f*cking ecto
no offence, maar je wist bijna niets over voeding


Als ik er verleden jaar alles al over geweten had, dan was het nutteloos geweest zoveel op dit board gezeten te hebben...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven