XXL Nutrition

foto Olimantado 15-01-2003

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originally posted by Olimantado


Waarom?? Krijg je soms zelf te weinig aandacht :p
Ik geef eerlijk toe dat ik best wel vaak ontzettend flauwe dingen op dit board heb zitten posten alleen met het doel om aandacht te krijgen ja. Maar heb intussen mijn leven gebeterd, denk dat het gemiddelde niveau van mijn posts gestegen is. Als ik aandacht krijg, is dat positieve aandacht, omdat ik ook iets voor een ander beteken. Dat is nou niet bepaald iets wat je van deze thread kunt zeggen, wel? Dus nogmaals mijn vraag: waarom doe je dit?
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by wateengedoe2

Dus nogmaals mijn vraag: waarom doe je dit?


Om de aandacht en omdat ik hier misschien wel een leuke homo-bodybuilder aan de haak kan slaan!!!
Iedereen tevreden nu?:rocker:
 
Ja hoor .. En als je een homo-BB-er wil, moet je naar het board van Mr X gaan, LOL :D
 
Originally posted by wateengedoe2
Ja hoor .. En als je een homo-BB-er wil, moet je naar het board van Mr X gaan, LOL :D


Was eigenlijk, ironisch bedoeld, maar ja....
Dacht altijd dat dat fabeltjes waren van het verschil van boven en onder de moerdijk, maar moet nu toch mijn mening gaan herzien...
 
Nee, was dat ECHT ironisch bedoeld!!! Oh jee, wat dom van mij dat ik dat niet gezien heb! :o
 
oogkleppen op als het gaat om het vergelijken met anderen. Je eigen gang gaan en gedisciplineerd trainen. Anders wordt het nooit wat. Al die tijd dat jullie hier zitten te typen om de vraag of iemand liegt of niet had je al nuttig kunnen gebruiken om te trainen, te rusten of te eten..................
 
trouwens mij hebben ze ook wel eens uitgescholden, zo van "kijk daar die homo" Een beetje spierballen en een wat bredere borst staat dus gelijk aan het homocoïtusuele? mmmm........
 
nou misschien zit ik nu wel te eten :D en te rusten... trainen? Morgen weer om 3 uur; schouders en triceps :thumb:
 
d'r is nixs zo erg als tonijnstukjes tussen je toetsenbord dus opletten hé
 
ik eet geen tonijn... :p
 
vooruit dan d'r is nixs zo erg als stukjes toetsenbord tussen je tonijn, dussssssss.......
 
Originally posted by Jack
er zijn op het internet serach engines waar je een foto kan ingeven en dan aan de hand van de kleuren op een foto gaat hij op zoek naar ongeveer dezelfde foto's, ik zal deze foto er vanavond eens doorheen halen, kijken of ik een serie op een home site vind, dan kunnen jullie morgen oli in zun reet gepaald zien worden :)

Sorry dat ik zo grof ben, maar dat iemand zo dom is om te denken dat iemand gelooft dat dei gast 78 kg is, dat kan nog niet eens als hij geen benen had :)


En??? Niks?
 
Originally posted by f*cking ecto
Als jij dat echt bent op de foto dan :thumb:
Dan heb je echt goede genen!
grtz


Goede genen?? Dan moet ik misschien maar eens mijn DNA ter beschikking van de wetenschap stellen om me te laten klonen :D
 
Waarom heb ik met mijn 1.84 meter, 90 kilo en bf 14% niet zulke armen en zo'n lichaam?
 
die maat van je moet mij eens op de foto zetten.. bij mij is het altijd minder op de foto's dan in de spiegel :D

lekkere tieten man.. daar gaat het om he.. the beach look.
 
The beach look = tieten?
Hmm, kan je beter siliconen laten inplanten lijkt me... :D
 
The beachlook = tieten en blokken op de buik..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven