Fitness Seller

foto Olimantado 15-01-2003 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk gewoon dat Oli's weegschaal dringend vervangen moet worden.
De mijne is analoog en niet heel best, maar ik houd ze in de gaten via de digitale weegschaal van de sportschool.
Probleem is alleen dat ik dan nog niet weet of DIE wel klopt, want ze hebben daar een andere analoge weegschaal die 3 kg minder aangeeft dan de mijne thuis (en die digitale van hen).
In mijn streven naar perfectie zou ik wel eens zo'n klassieke doktersweegschaal willen hebben ... :mier:

Je weet wel, zo'n balans met gewichtjes.. die klopt nl. tot op de 50 g nauwkeurig.
Ook evt. calibreren met een vast 20 kg gewicht of zo??? Maar waar haal je dat vandaan...

Ooit een :mier: altijd een :mier:

De digitale weegschalen zijn prachtig, maar zodra ze het niet meer goed doen, ben je nergens.... en die analoge kloppen na verloop van tijd ook niet meer, de veren raken hartstikke stijf en roestig. Dus Oli jokt niet, zijn weegschaal jokt!

Espi
 
Ziet er goed uit!

Vervang je weegschaal want die is wel kapot :)
 
post nog maar es wat meer foto's met een bordje voor je neus dat je kan aanduiden dat je t echt bent. want zo krijg je alleen maar van: ja ik geloof je niet.

dus foto's posten :)
 
Frenkpie, geloof het nou maar, kijk maar naar mijn Sherlock Holmes meel..
Kijk naar het adres van de post, neem 'm naar een nieuwe webpagina, sleur en pleur het erin en vergroot uit naar 200%. Dan zie je dat hij een tepelpiercing heeft, wat toch niet zoveel mensen hebben en Olimantado had al veel eerder verteld dat hij er een had.

Soms is het gewoon veel makkelijker de waarheid te vertellen dan te liegen en hij was wel heel snel door de mand gevallen als hij had gelogen.. toch?

Espi...

PS: weet je trouwens Olimantado dat je kunt gaan cutten met jouw kokos-dieet.. schijnt de schildklier sneller te laten werken (dus snellere stofwisseling). Lekkerder variant dan alleen lijnzaadolie.. moest maar weer eens kokos gaan gebruiken..
 
Originally posted by Esperantisto


PS: weet je trouwens Olimantado dat je kunt gaan cutten met jouw kokos-dieet.. schijnt de schildklier sneller te laten werken (dus snellere stofwisseling). Lekkerder variant dan alleen lijnzaadolie.. moest maar weer eens kokos gaan gebruiken..


Weet niet hoe het juist zit, maar je kunt daar een hoop calorien mee binnenkrijgen zonder dat je vet aanmaakt heb ik ondervonden...
 
Originally posted by Esperantisto
Ik denk gewoon dat Oli's weegschaal dringend vervangen moet worden.
Tja .. mijn ouders hebben een weegschaal die ik vijf jaar geleden eens op de kop heb getikt voor een gulden op de rommelmarkt .. Geeft ong 1 à 2 kg lichter aan dan mijn nieuwe van de Blokker, niet echt het verschil tussen een kippenborst en tietjes dus ...
 
Originally posted by wateengedoe2

Tja .. mijn ouders hebben een weegschaal die ik vijf jaar geleden eens op de kop heb getikt voor een gulden op de rommelmarkt .. Geeft ong 1 à 2 kg lichter aan dan mijn nieuwe van de Blokker, niet echt het verschil tussen een kippenborst en tietjes dus ...



Ik zei toch al dat dat mijn foto niet is en dat ik hier enkel en alleen ben om een geile homo-bodybuilder aan de haak te slaan!


:D
 
:haha:

En heb je al iemand op het oog?
 
Ja, wateengedoe2 vind ik wel ne knappe vent!!
 
Originally posted by Olimantado
Spijtig genoeg heb ik hem zoals ik al eerder zei vanmorgen laten nemen door een vriend met zijn digitale camera in de gym.

Ik weet niet waar je traint, vriend.
Maar is jullie sportschool toevallig aan het verbouwen.:D :D
 
Originally posted by Olimantado
Ja, wateengedoe2 vind ik wel ne knappe vent!!
Mmm, ik begin toch prompt te twijfelen aan die coïtusuele geaardheid van je ;)
 
kerels, hou toch op met dat scheef gelul!
Oli, je ziet er toppie uit op de pic! Blijven doorgaan! Groot potentieel!

Greetz, Luca
 
:clap: :rocker: :clap: Deze thread is hilarisch :D


Ps. Foto ziet er goed uit keep on going !!!
 
Heb 'm nog weer eens gelezen en ik lag weer KROM van het lachen.. tja heb even niets anders te doen... En luister nu naar Adam Sandler die een grammaticale verhandeling over het woord f**k houdt en ook dat is genoeg om me aan het lachen te krijgen..

Als bijwoord, bijv. naamwoord, werkwoord, uitroepteken te gebruiken in het Engels...

Espi, die depri genoeg is om weer oude draden op te graven om weer eens te lachen :sob:
 
Ziet er goed uit !!!

Keep up the good work.

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by Jack
er zijn op het internet serach engines waar je een foto kan ingeven en dan aan de hand van de kleuren op een foto gaat hij op zoek naar ongeveer dezelfde foto's, ik zal deze foto er vanavond eens doorheen halen, kijken of ik een serie op een home site vind, dan kunnen jullie morgen oli in zun reet gepaald zien worden :)



Ik kwam vorige vrijdag Jack tegen en als beloning voor zijn grote mond heb ik hem lekker in zijn reet gepaald!!!
 
Originally posted by Olimantado




Ik kwam vorige vrijdag Jack tegen en als beloning voor zijn grote mond heb ik hem lekker in zijn reet gepaald!!!


Ja, het kriebelde lekker, zo'n pikkie van 7 cm :)

maar ff serieus, je weegschaal zou niet kloppen he vriend? want de persoon op de foto is 90+ kg en 8-10 % vet.
Dus je weeg schaal wijkt dan een kilo of 15 af?? want je zegt 78 kg te zijn met 14 %, terwijl je een maand of 3 terug nog schommelde tussen de 69 en 73 met 15% :

Geciteerd uit Voorstellen:

30 jaar
1m 81
gewicht 69-73 kg (schommelt steeds)
vetpercentage: ongeveer 15%

activiteiten: Kantoorwerk
5x/ week gewichtentraining
1x week zaalvoetbal
2x week cardio

Niet echt bepaald een schema om 5 kg(uitgaande van de 73) tot 9 kg (uitgaande van de 69) droge massa aan te komen?

Toch een beetje jammer, Oli, dat aandacht trekken, vroeger geen stokpaardje gehad?
:p
 
Toch ben ik met dat trainingsschema en door middel van een bulkschema veel aangekomen.... (zie voeding en diëten ergens is november)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven