AndroidHealthClinic

foto Olimantado 15-01-2003 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originally posted by Spike
yeah i know, i was just kidding.

nee maare, chique. maar hoe zit het met de benen ? en de rug? ben benieuwd


Dat interesseert de wijffies geen bal! Ze zijn meer geïnteresseerd in het kontje en de inhoud van mijn portemonnee!
 
Originally posted by Olimantado



Dat interesseert de wijffies geen bal! Ze zijn meer geïnteresseerd in het kontje en de inhoud van mijn portemonnee!

Nou, ik ga niet zo voor kont, meer voor grote benen.... en natuurlijk een lekkere set schouders en armen... :P
Portemonnee heb ik niets aan, ik betaal mijn eigen spulletjes...
 
Het interesseert mij niet wat de wijffies vinden, het interesseert mij wat ik zelf vind, als ik grote poten mooi vind, zorg ik dat ik ze krijg.. Aandacht van de "wijffies" heb ik al teveel gehad en hoef ik niet meer..
 
Originally posted by soulreaver
Aandacht van de "wijffies" heb ik al teveel gehad en hoef ik niet meer..


Val je tegenwoordig meer op kerels dan???

(geintje :D )
 
Originally posted by Olimantado



Val je tegenwoordig meer op kerels dan???

(geintje :D )

Nee sorry liefste, ik ben al bezet :P

Nee op 1 wijfie, me vriendin, ik word burgerlijk, al beginnen de meeste te lachen wanneer ik dat zeg, een kat verliest wel zijn haren, niet zijn streken, zo luidt het gezegde..
 
Mijn thread is precies een beetje aan het doodbloeden...
 
Zal em ff terug leven inblazen:

Oli zijn foto is valssssss!!!!!!!!!!!!!!



;)
 
Je thread doodbloeden?? Weet je waarom? Omdat je een vreselijke nepfoto hebt geplaatst... Is gewoon zielig maarja..
 
Het spijt me oli, maar met deze stats vind ik het ook moelijk om te geloven dat jij dat bent!
 
En weer 3 uhm 4 replies :D

Groet Smalluser :thumb:
 
Ik vind het moeilijk om te bepalen of ie het niet is of wel.
Een vriend van me is 4 kilo lichter als mij en 2/3 cm kleiner maar kwa spiergrootte verslaat ie me op elke vlak op mijn buik na en goed ook. Hoe het komt weet ik niet, maar ik kan dus best geloven dat hij het is. Misschien heeft oli wel het meeste werk in zijn bovenlichaam gestoken, het ziet er in ieder geval goed uit.
 
11 pagina's... denk dat het zo wel welletjes begint te worden :D
 
ik heb alleen de eerste pagina gelezen. dus ik weet niet meer dan dat. maar als hij 78kg weegt met 14% dan zal hij wel totaal geen benen hebben. Hij is groot en mooi..
Dus dat gewicht zal wel alleen zijn bovenlichaam zijn.

Toch moet je benen trainen.
 
JA en dit bent ik na 1 jaar trainen:

[Abeelding niet meer beschikbaar]


En dit me vriendin! (in gele bikini):

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Mooie progressie voor i jaar training.
EN je hebt een knappe vriending.

:D :D :D
 
Originally posted by avg
Mooie progressie voor i jaar training.
EN je hebt een knappe vriending.

:D :D :D

haha! :D ja nu ff verder :yawn: Zzzzzzzzz.......... hehe..
 
Originally posted by RichardV

ik kijk hier op deze site omdat ik een beetje train.
Wat jij hier doet is foto's bekijken van de andere BB-ers en met je leuter spelen.:D


Nou ik heb net weer met mijn leuter gespeeld en het was heerlijk!!! Maar ik wil wel even duidelijk stellen dat ik de vriendinnen van Elmar aan het bekijken was en niet de andere bodybuilders!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by Olimantado



Nou ik heb net weer met mijn leuter gespeeld en het was heerlijk!!! Maar ik wil wel even duidelijk stellen dat ik de vriendinnen van Elmar aan het bekijken was en niet de andere bodybuilders!!

Als je maar van me vriendinnen af blijft :D
 
Originally posted by Elmar
Als je maar van me vriendinnen af blijft :D


Hoeveel van die vriendinnen heb jij dan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven