Fitness Seller

foto Olimantado 15-01-2003 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op een ander BB forum staat een bericht waar ik toegeef dat dit mijn echte foto niet zou zijn!! Let op! Niks is minder waar... Op dat board zit iemand die mijn nickname misbruikt!
 
Hela dat is mijn foto!! Gepikt van mijn homepage! Wil je aub die foto eraf halen?!?
 
dat kan niet!!
Volgens mij lijke we gewoon erg veel op elkaar...
 
Maar fotomodel, ik vind het wel niet kunnen dat je mij in diskrediet brengt op het forum! Dat is een barbaarse streek!
Als je beweert dat jij mij bent, dan moet je die url hier maar plaatsen!
grrrrrrr
 
jaja, wie ziet hier nou te liegen?? :finger:
 
Hmmmz, of die foto van oli is ja of nee wil ik niet zeggen. Maar ik geloof onze grapjas wel... een beetje :)

Ik snap niet echt waarom iedereen zo veel waarde hecht aan de standaard gewicht-volume waarde. Mijn broer weeg ongeveer 78-80 kilogram en ziet r zwaar massief uit! Een andere maat van mij weeg ruim 75 kilo, heeft nog nooit getrained, is even groot (lengte) maar heeft lang bij lange na niet zo'n spiervolume als mijn broer. De moraal van dit verhaal: het kan gewoon veel schelen! De ene heeft gewoon een grotere dichtheid als de andere. Ik zie r met mijn 67 kg groter uit als de meeste van mijn niet trainende vrienden die zwaarder zijn! Misschien heeft Oli wel hele lichte botten..?
 
Idd lichte botten kan zeker, ken mensen die 100 wegen op 180 en niet groot ogen en mensen die 180meten en 90 wegen en massief zijn... Gewicht zit 'm niet alleen in de spieren. Maarrr ik zou toch graag meer foto's zien ter bevestiging :D
 
ik ook :D

(moet je ff fotomodel de url van zijn website vragen, voor foto's die je hier kunt plaatsen :D)
 
Fotomodel?! Volgens mij vinde gij hem wel eene lekker vent of niet Kale? ;);)
 
Originally posted by Rob G
Fotomodel?! Volgens mij vinde gij hem wel eene lekker vent of niet Kale? ;);)


Zoals ik al zei val ik enkel op wijffies (en op RichardV omdat hij zulke uitzonderlijk grote leuter heeft)
 
Originally posted by Olimantado



Zoals ik al zei val ik enkel op wijffies (en op RichardV omdat hij zulke uitzonderlijk grote leuter heeft)

Sorry Oli, maar ik val niet op jou. Ik ken je en weet ook dat jij er niet zo uit ziet. Anders had je nog wel een kansje gehad hoor......:D
 
Originally posted by RichardV


Sorry Oli, maar ik val niet op jou. Ik ken je en weet ook dat jij er niet zo uit ziet. Anders had je nog wel een kansje gehad hoor......:D


Kan je het niet nog eens overwegen? :mad:
 
als je een nieuw piccie plaatst... :D
 
Originally posted by Rob G
als je een nieuw piccie plaatst... :D

Ja die ene, dat je voorover staat gebogen en dat dat grote paard hem er dan in schuift. Dat is wel een mooie pic. van jou:)
 
Originally posted by Rob G
Fotomodel?! Volgens mij vinde gij hem wel eene lekker vent of niet Kale? ;);)

ik niet maar er is een nieuweling met de nick Fotomodel en zegt dat die foto van zijn site komt! moet je ff een paar pages terug bladeren.
 
Originally posted by RichardV


Ja die ene, dat je voorover staat gebogen en dat dat grote paard hem er dan in schuift. Dat is wel een mooie pic. van jou:)

Last van opgekropte verlangens en frustraties Richard?

;)

Kom op jongens, schut elkaar de hand en zeg: vriendjes!
(basisschool gedrag vraagt om een basisschool aanpak ;))
 
Originally posted by RichardV


Ja die ene, dat je voorover staat gebogen en dat dat grote paard hem er dan in schuift. Dat is wel een mooie pic. van jou:)

LOL :D
 
Nou als ik op basisschoolniveau zit, dan zit hij op kleutertjesklas niveau!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven