Fitness Seller

foto Olimantado 15-01-2003 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ghehehehe.... sjonge jonge.... droogkloot.... :D
 
Originally posted by Rob G


Last van opgekropte verlangens en frustraties Richard?

;)

Kom op jongens, schut elkaar de hand en zeg: vriendjes!
(basisschool gedrag vraagt om een basisschool aanpak ;))

Ik niet hoor!:D hij wil zo graag mijn LEUTER, maar krijgt hem lekker toch niet!:wave:
 
lekker peuh!
 
Ik denk dat ik hem binnenkort maar een keer moet afrossen die OLI. Kan er alleen maar mooier van worden. Misschien als ik lang genoeg doorga dat zijn wens dan wel een keer in vervulling gaat. :mad:
 
Zullen we ergens afspreken om een partijtje te gaan knokken? Dat is bij mij al een hele tijd geleden en een beetje lichaamsbeweging is nooit weg zeg ik altijd maar! Al die ruzie op het board is een beetje kinderachtig. Als het voor jou ok is zullen we het dit weekend nog uitvechten!
 
Zaterdag noag al druk, maar zondag alle tijd:p .
Laatste keer knokken al 11/2 jaar terug. Maar net als fietsen, verleer je niet. Ben wel lichter geworden. Weeg nog maar 128 kg.
Maar jij bent en blijft een smurf. hahahahahahaha
 
BUSTED!!!!!!

ff knoop doorhakken, sorry Oli :D

Olimantado:
Hehehe, ik zal het toegeven die foto's had ik van het net geplukt : Dat was in een periode dat T enorm uit de hoogte deed en ronduit irritant...
Mijn devies is 'give respect and you get respect'.
Nu het is T zijn board, dus hij mag doen zoals hij zelf wil, maar dan pas ik me aan die sT aan. Dus als je mij een beetje gaat jennen doe ik 100X irritanter terug en amuseer me er dan nog best mee ook!! Het lijkt me dat de sfeer hier anders is en ieder zijn mening gerespecteerd wordt, vandaar dat ik hier ook niet extreem ga en niet alles in het belachelijke trek. Ik zal mijn echte foto nog wel eens plaatsen, maar heb er nu echt geen... Ik zie er maar heel gewoontjes uit, maar op 2 jaar naturel van 57 naar 75 kg op BF 15% voor 1.80 vind ik goed getraind, al zeg ik het zelf...
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by f*cking ecto
ff knoop doorhakken, sorry Oli :D

Olimantado:
Hehehe, ik zal het toegeven die foto's had ik van het net geplukt : Dat was in een periode dat T enorm uit de hoogte deed en ronduit irritant...
Waar heb je het in godsnaam over???
 
Nee, niet jij. T, Oli heeft het over jou! Weet niet waarom, maar dan schop ik hem ook wel een keertje voor jou op zijn bek:grin:
 
Dit is anderhalve maand geleden op het andere board gepost door iemand die zich voordoet als mij...
Waarom hij zich daar mee bezig houdt snap ik ook niet...
Volgens mij is het dezelfde gozer die zich hier uitgeeft voor fotomodel!
 
Originally posted by Olimantado
Op een ander BB forum staat een bericht waar ik toegeef dat dit mijn echte foto niet zou zijn!! Let op! Niks is minder waar... Op dat board zit iemand die mijn nickname misbruikt!


Zoals je ziet, was ik ****ing ecto al lang voor.....
SORRY ECTO ;)
 
dan had je dat ook zelf recht gezet op het andere forum...

of wil je zeggen dat iemand nog steeds je naam gebruikt??
 
Originally posted by RichardV
Zaterdag noag al druk, maar zondag alle tijd:p .
Laatste keer knokken al 11/2 jaar terug. Maar net als fietsen, verleer je niet. Ben wel lichter geworden. Weeg nog maar 128 kg.
Maar jij bent en blijft een smurf. hahahahahahaha


Maar alle gekheid op een stokje... Hoe gaat het zondag gebeuren? Met wapens of met de blote vuist?
 
Originally posted by f*cking ecto
dan had je dat ook zelf recht gezet op het andere forum...

of wil je zeggen dat iemand nog steeds je naam gebruikt??


Ja, ik heb daar nog nooit wat van mezelf gepost... Er is daar een grapjas die ook regelmatig posts die ik hier plaats kopieert en daar dan plaatst... Nou ja, hij doet maar!
 
L :DL!!!!!
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by Olimantado



Maar alle gekheid op een stokje... Hoe gaat het zondag gebeuren? Met wapens of met de blote vuist?

Gewoon met de knuistjes. Zal ik die 75 kg van jou eens goed door de war schudden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven