Fitness Seller

foto Olimantado 15-01-2003 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originally posted by Olimantado
Dit is anderhalve maand geleden op het andere board gepost door iemand die zich voordoet als mij...
Waarom hij zich daar mee bezig houdt snap ik ook niet...
Volgens mij is het dezelfde gozer die zich hier uitgeeft voor fotomodel!
Leuke kerel dan, beetje gaan kwaadtongen op andere boards, die verdient ook wel een pak rammel dan...
 
Originally posted by Olimantado



Ja, ik heb daar nog nooit wat van mezelf gepost... Er is daar een grapjas die ook regelmatig posts die ik hier plaats kopieert en daar dan plaatst... Nou ja, hij doet maar!
Mr X???
 
Originally posted by RichardV


Gewoon met de knuistjes. Zal ik die 75 kg van jou eens goed door de war schudden.

Maak dan meteen ff een mooie must-musculair-foto van hem, hebben we dat misterie ook weer uit de wereld geholpen :)
 
Originally posted by RichardV


Gewoon met de knuistjes. Zal ik die 75 kg van jou eens goed door de war schudden.

Ok, ik ga er vanavond en morgen nog een beetje voor trainen dan...
Maar geen vriendjes meebrengen he!!
 
Misschien kunnen we er een poll aankoppelen. Een rekeningnr. openen zodat er kan gewed worden en rates bepalen... Indien dat een succes is kan er in de toekomst eens meer een vechtpartij georganiseerd worden tussen leden van het board!
 
Ok Richard, ik moet toegeven dat je sterker bent... Je rechtse is inderdaad goed! Nou zal ik wel twee weekies niet kunnen trainen denk ik! Was lang geleden dat ik nog zo een pak rammel gekregen heb!! Ik had niet verwacht dat je het toch van me kon winnen...
Maar geef toe dat je die eerste uppercut ook wel gevoeld hebt...
Wanneer krijg ik een revanchewedstrijd?
 
What the f*^^% of mijn karma omlaag gaat of niet, maar dit moet er ff uit:
:thumbd: Olimantado, wat ben jij een ongelooflijke kn**s zeg!!, met je stomme posts, volgens mij heb jij echt geen leven.
Ik erger mij steeds meer aan die stomme post zonder enige zinnige inhoud van jou, doe mij een groot plezier en post je domme gezeik ff lekker ergens anders!
Ik hoop dat binnenkort van dit forum afgetrapt wordt, want ik ben die k*t posts van jou zat!

rOb.
 
Originally posted by rob12345
What the f*^^% of mijn karma omlaag gaat of niet, maar dit moet er ff uit:
:thumbd: Olimantado, wat ben jij een ongelooflijke kn**s zeg!!, met je stomme posts, volgens mij heb jij echt geen leven.
Ik erger mij steeds meer aan die stomme post zonder enige zinnige inhoud van jou, doe mij een groot plezier en post je domme gezeik ff lekker ergens anders!
Ik hoop dat binnenkort van dit forum afgetrapt wordt, want ik ben die k*t posts van jou zat!

rOb.


??? :rolleyes:

typisch geval van overspannen
 
Originally posted by rob12345

:thumbd: Olimantado, wat ben jij een ongelooflijke kn**s zeg!!, met je stomme posts, volgens mij heb jij echt geen leven.
Ik erger mij steeds meer aan die stomme post zonder enige zinnige inhoud van jou, doe mij een groot plezier en post je domme gezeik ff lekker ergens anders!
Ik hoop dat binnenkort van dit forum afgetrapt wordt, want ik ben die k*t posts van jou zat!


Je hebt het karma toch niet vergeten te geven, he Rob??
 
Originally posted by Olimantado



Je hebt het karma toch niet vergeten te geven, he Rob??

:haha: die gozer is niet uit het veld te slaan hoor
 
Haha neej, k ben niet overspannen hoor.
Met alle respect, maar dit is een bb forum, en discusies zoals die van Oli slaan gewoon nergens op, en mijn mening is dat die niet thuis behoren op een forum als deze.
Als ik admin. was had ik die gast allang geblokt,heb je weer 1 freak minder, maar ik ben geen admin. en kan er helaas dus ook weinig aan doen.


gr rob








Originally posted by Bodyman





typisch geval van overspannen
 
Originally posted by rob12345
discusies zoals die van Oli slaan gewoon nergens op, en mijn mening is dat die niet thuis behoren op een forum als deze.


Het zijn JULLIE die de discussies beginnen... Ik heb enkel maar mijn foto geplaatst... :o
 
Originally posted by Olimantado



Het zijn JULLIE die de discussies beginnen... Ik heb enkel maar mijn foto geplaatst... :o

Kern van waarheid :o
 
Jah, dat klopt maar jij bent diegene die het meeste stront lult hiero.
En als je je foto post, post dan tenminste je eigen,
Mr 78 kilo schoon aan de haak :D yeah right !


rob



Originally posted by Olimantado



Het zijn JULLIE die de discussies beginnen... Ik heb enkel maar mijn foto geplaatst... :o
 
en die foto is niet van 'm, heeft ie zelf toegegeven, dus...
 
Originally posted by f*cking ecto
en die foto is niet van 'm, heeft ie zelf toegegeven, dus...



Doe je het nou express of ben je dom??
Ik heb al gezegd dat iemand mijn naam gebruikt op het andere board... Of heb je zin in een nieuw welles-nietes spel??
 
man, diegene post daar precies dezelfde threads en precies op dezelfde tijd als jij op dit forum post. wel heel toevallig, he?
 
nietes! Volgens mij zit Mister X er achter!!
 
Originally posted by f*cking ecto
man, diegene post daar precies dezelfde threads en precies op dezelfde tijd als jij op dit forum post. wel heel toevallig, he?

:rolleyes: :stupid:
hmm je kan volgens mij nooit op 2 plekken tegelijk posten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven