XXL Nutrition

foto Olimantado 15-01-2003

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
natuurlijk niet, die gozer raaskalt maar wat....
Behoorlijk paranoïde als je het mij vraagt? Misschien teveel AS??
 
volgens mij heb je een gespleten persoonlijkheid... Op het andere forum kan je tenminste 'normaal' doen...
 
Originally posted by f*cking ecto
volgens mij heb je een gespleten persoonlijkheid... Op het andere forum kan je tenminste 'normaal' doen...


Je snapt het ECHT niet he.....:rolleyes: Waarom blijf je me trouwens maar beledigen?? Zoals eerder al werd vermeld is het board niet gediend met discussies als deze...

Jij krijgt het laatste woord!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ehhh...juist wel, maar goed, ik kap er nu mee, want je kickt er alleen maar op om met iemand een discussie aan te gaan dat nergens toe leidt, als je maar het laatste woord hebt (maakt ook niet uit wat dat woord is :eyes: ) ik snap niet hoe je zo uberhaupt door kan gaan. Straks ga je nog in je eigen leugens geloven.

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Idd, hij is gewoon een loser first class


mzzl rob




Originally posted by f*cking ecto
volgens mij heb je een gespleten persoonlijkheid... Op het andere forum kan je tenminste 'normaal' doen...
 
Nou nou, jullie zijn toch degene die er zo diep in opgaan hoor. Dus.............
 
Als jullie je zo druk kunnen maken of dat mijn foto is of niet, wie is dan de loser??
 
ok nog 1x: ik heb gewoon een hekel aan leugenaars...
 
Originally posted by f*cking ecto
ok nog 1x: ik heb gewoon een hekel aan leugenaars...


:eek:
Dat is nogal wat wat je daar zegt, mag je wel heel goeie bewijzen hebben wil je iemand daar zomaar van beschuldigen tttt

:spam:
 
Ik heb een hekel aan mensen die zomaar iemand onrechtmatig beschuldigen!!
 
Ik vind dat beschuldigen idd weinig zin heeft..maar een tweede foto zou deze discussie snel kunnen stoppen niet?
 
Probeer eens bij het schrijven van uw berichten dezelfde fatsoensregels te hanteren als wanneer u rechtstreeks met iemand zou praten.

Het is prima om het sterk oneens te zijn met meningen, ideeën, en feiten, maar altijd met respect voor de andere persoon. Grote geesten zijn het niet altijd eens, en daarin zit de discussie.

Wie de schoen past trekke hem aan ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
Daar geef ik je ook groot gelijk in, tot op een zekere hoogte,
Want voor iemand als OLI heb ik echt geen respect, en dat mag ie weten ook!!


Ik ga vanaf nu ook niet meer in op deze onzin, want in de tijd dat ik die onzin dingen gelezen heb, en gereplyt heb kan ik alweer een maaltijd klaarmaken, of 1 setje situps doen.


Sportieve groet rob









Originally posted by smalluser
Probeer eens bij het schrijven van uw berichten dezelfde fatsoensregels te hanteren als wanneer u rechtstreeks met iemand zou praten.

Het is prima om het sterk oneens te zijn met meningen, ideeën, en feiten, maar altijd met respect voor de andere persoon. Grote geesten zijn het niet altijd eens, en daarin zit de discussie.

Wie de schoen past trekke hem aan ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
Hebben jullie geen leven naast inet om dan maar hierover zo moeilijk te gaan doen?
 
Originally posted by iKsZ
Hebben jullie geen leven naast inet om dan maar hierover zo moeilijk te gaan doen?

Eindelijk een fatsoenlijk antwoord :D
 
Originally posted by admin
Ik vind dat beschuldigen idd weinig zin heeft..maar een tweede foto zou deze discussie snel kunnen stoppen niet?



Maar het is nou net mijn bedoeling meer posts te halen dan 'the transcendent Asian'....
Nou hoop ik dat je hem niet gaat sluiten speciaal om het te doen mislukken :(
 
Originally posted by rob12345
Daar geef ik je ook groot gelijk in, tot op een zekere hoogte,
Want voor iemand als OLI heb ik echt geen respect, en dat mag ie weten ook!!


Dat respecteer ik.... :D
 
Originally posted by bestoldschool
.

Zo makkelijk gaat dat niet hoor dit is een grote mensen wereld en daar zeg je niet tegen punt uit en nu mondjes dicht :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven