XXL Nutrition

Foto REUS Hercules 2009

Bezoekers in dit topic

REUS

Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 mrt 2006
Berichten
3.714
Waardering
158
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Laatst bewerkt:
Zondag moet het voller en harder........ I know;)
 
Ziet er goed uit!

Is dit nou een foto van je toen het net niet goed gelopen was, of is dit alweer een nieuwe contest?
 
Ziet er goed uit!

Is dit nou een foto van je toen het net niet goed gelopen was, of is dit alweer een nieuwe contest?

Ja dit was afgelopen Hercules 5 april 2009 waar het dus totaal niet goed was.
 
Hopelijk wordt het bij mij ook ooit totaal niet goed dan ;)
 
Ik vond de foto ook mooi waar jij tussen de andere deelnemers instaat. Dan zie je ook goed hoe lang en groot je bent. De naam REUS waardig. :)
 
zso zo kerel ik zie dat je in die jaren flink vooruit bent gegaan succes bij je wedstrijd
 
Bedankt voor de reacties allemaal. Maar zondag moet het toch echt stukken beter.
 
Veel succes zondag!
 
beetje slechte foto maar ziet er wel goed uit

vooral je borsten
 
je beste foto erop:D

Je stond niet in shape klaar was duidelijk te zien. Maar goed veel suc6 voor zondag. Ik wens je wel heel veel suc6 want als je hard komt kan je zeker goed scoren zondag.

MASSA VOLDOENDE MONSTER
 
Ik kan eigenlijk geen slechte punten zien, wat vind je er dan zo slecht aan?? Niet droog genoeg?
 
Miss een k*tvraag:
Denk je echt dat je in 2 weken zo'n wezelijk verschil hebt kunnen maken?
Vergeet niet om foto;s te maken,van wanneer je er voor jou id goed bij staat!
Om ieders mond te snoeren!
 
Miss een k*tvraag:
Denk je echt dat je in 2 weken zo'n wezelijk verschil hebt kunnen maken?
Vergeet niet om foto;s te maken,van wanneer je er voor jou id goed bij staat!
Om ieders mond te snoeren!

Na de Mac Donalds s'avonds en een liter cola stond ik er beter bij dan op de wedstrijd zelf......
 
Tja, of het nou bijzonder is om tijden te zoeken naar die ene goede foto van je zelfgenoemde teleurstellende prestatie is ook weer een vraag.

Ik wil een foto van nu zien. Ik hoor steeds dat je er zo mega goed bij staat voor een wedstrijd. Show me the money , Reusssssssssssssss :D:D:D
 
Back
Naar boven