AndroidHealthClinic

Foto REUS Hercules 2009 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dit is gewoon 10% man..komop als je een wedstrijd draait dan moet je goed komen.
 
dit is gewoon 10% man..komop als je een wedstrijd draait dan moet je goed komen.

Doe niet van die domme uitspraken, dit slaat natuurlijk helemaal nergens op....
 
Als dat 10% is eet ik mijn schoenen op.
 
Na de Mac Donalds s'avonds en een liter cola stond ik er beter bij dan op de wedstrijd zelf......
Maak dan van een moment in de komende dagen,waarin jij jezelf Reus waardig vind een foto..
Tja, of het nou bijzonder is om tijden te zoeken naar die ene goede foto van je zelfgenoemde teleurstellende prestatie is ook weer een vraag.

Ik wil een foto van nu zien. Ik hoor steeds dat je er zo mega goed bij staat voor een wedstrijd. Show me the money , Reusssssssssssssss :D:D:D
Dit bedoel ik ook eigenlijk!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mja, vrij goede progressie :thumb:
 
ik denk dat reus nog een procentje te hoog zat in BF en dan is het risico om vochtvasthouden ook groter. Dat trek je in 2 weken makkelijk bij.

als je zondag maar lekker scherp staat de plaatsing is dan denk niet eens zo belangrijk.. als je maar in je beste shape staat.. Je bent lang en dat is in deze sport nu eenmaal geen voordeel.

ik zie je zondag!
 
Dacht dat jij reus zei dat je op 4% stond bij uw meting en 130kg?Staat toch veel vocht op hoor of is dat van de belichting?
 
Hij zei 130kg bij minder dan 3%...ik weet niet hoe dat gemeten is maar dat is natuurlijk dikke onzin. Er zijn maar een paar atleten die ik de laatste wedstrijd heb gezien die ECHT extreem laag zaten (bv wes). Het was natuurlijk ook geen 10% maar 3% ook never nooit niet. Hoop voor je dat je het zondag goed gaat doen.
 
Gruwelijk sterk man! Knap.:bow:
 
nou, geen 10% maar iig niet wedstrijdklaar....
 
Dan wil ik er ook "niet goed" bij staan :P

Maar succes :thumbs: en daarna:mc:
 
Ik heb al vaker uitgelegd dat het puur ter kennisgeving was voor onszelf dat we telkens zakten. Het werd ook telkens door dezelfde persoon gemeten. Puur als indicatie. Had het misschien niet moeten neerpennen hier om dit soort zaken te voorkomen.
Ook is er vaker uitgelegd door verschillende begeleiders dat het puur als indicatie dient en dat er bij bijv. 5 verschillende begeleiders verschillende uitkomsten zullen zijn bij één en dezelfde persoon qua meten.
Ik vind het allemaal wel best, ik ga ook niet meer reageren op de teleurstelling van 2 weken terug, het is wel goed zo.
Ik doe mijn stinkende best om zondag in de beste shape te staan ooit en de plaatsing zoals Rene al aangeeft zal me worst zijn. Ik wil er zo goed mogelijk staan. Punt!
 
Ik heb al vaker uitgelegd dat het puur ter kennisgeving was voor onszelf dat we telkens zakten. Het werd ook telkens door dezelfde persoon gemeten. Puur als indicatie. Had het misschien niet moeten neerpennen hier om dit soort zaken te voorkomen.
Ook is er vaker uitgelegd door verschillende begeleiders dat het puur als indicatie dient en dat er bij bijv. 5 verschillende begeleiders verschillende uitkomsten zullen zijn bij één en dezelfde persoon qua meten.
Ik vind het allemaal wel best, ik ga ook niet meer reageren op de teleurstelling van 2 weken terug, het is wel goed zo.
Ik doe mijn stinkende best om zondag in de beste shape te staan ooit en de plaatsing zoals Rene al aangeeft zal me worst zijn. Ik wil er zo goed mogelijk staan. Punt!

:thumbs:
 
dit is gewoon 10% man..komop als je een wedstrijd draait dan moet je goed komen.

Ik ben wel erg benieuwd hoe jij er straks bij staat op je eerste wedstrijd, gezien naar je vele negatieve uitspraken moet je wel supergoed komen.
 
Back
Naar boven