AndroidHealthClinic

foto rug/schouders (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ziet er behoorlijk groot uit :)
 
ziet er goed uit, bro :thumb:
Nu nog de voorkant

Hoelang train je al? En wat zijn je doelen?
 
way to go!
nu graag de voorkant :D
 
Good for so far... maar hoe zit het met de rest???
 
Looking good. :thumb:

En zoals eerder gemeld, de rest?
 
netjes... flinke schouders.
 
Ik zou wat meer m'n triceps en achterkant schouder trainen en wat minder de voorkant van je schouder die een beetje aan het "over domineren" is
 
ben 1,85 - 120 kg, maar dat zit nog wel e.e.a. aan vet tussen. Train nu 0,5 jaar fanatiek met aangepaste voeding en crea, verder naturel. Trainde daarvoor ruim 1,5 jaar met tussenpozen. Heb vroeger ook thuis veel gedaan, maar een ruime aanleg is volgens mij wel aanwezig. Ben niet echt sterk maar bouw snel massa op.

Doel is om tot maart 2003 minimaal de 105 kg te bereiken om daarna in een cuttingperiode tussen de 95 en 100 kg uit te komen! Overigens de eerste keer dat ik zoiets ga proberen!

Inderdaad achterkant schouders moet beter. Zoals gezegd half jaar geleden trainingsschema ook omgegooid en meer aandacht voor spiergroepen die niet direct in de spiegel een beter resultaat geven (rug, achterkant schouders). Dit komt dus nog wel goed. Vindt dat mijn triceps zeer behoorlijk zijn, dus ben niet helemaal eens met die opmerking. Omvang arm is 45/46 cm en dat is echt niet van de biceps. Definitie is echter nog wel ver te zoeken.

Kom in de toekomst zeker met nieuwe pics!!
 
ik bedoel natuurlijk 102 kg
 
ja, ik sloeg al achterover van 120 kg ;).
De rug en schouders zien er mooi uit.. maar als rechtgeaarde fietser vraag ik natuurlijk hoe het met de benen staat.
Ik weet niet of het ook voor andere dames geldt, maar na het gezicht kijk ik het eerst naar de billen en de benen van een man :tong:
 
wreed groot :D

hahaha keep up the good work !
 
Originally posted by Esperantisto

Ik weet niet of het ook voor andere dames geldt, maar na het gezicht kijk ik het eerst naar de billen en de benen van een man :tong:

Ik ehh kijk na het gezicht altijd naar de schouders ;) ze moeten wel een zelfverzekerd postuur hebben :D en daarna naar het kontje :D
 
Originally posted by tiger903
Vindt dat mijn triceps zeer behoorlijk zijn, dus ben niet helemaal eens met die opmerking. Omvang arm is 45/46 cm en dat is echt niet van de biceps.

Tsja, je zal het zelf niet zien, maar er mist gewoon een bepaalde rondheid tov de biceps.

Maak eens een foto met gestrekte arm (horizontaal), dan zien we het tricep portie van je arm beter
 
ik heb er een (sorry, lekker onduidelijk) fototje bij gedaan. Niet zoals jij het voorstelde L3, maar toch van enige ronding is toch wel sprake of wil ik het gebrek gewoon niet zien!

Hit me again..........
 
wat andere (lekker vette) foto's erbij gedaan. Heb zelf wel wat geknoeid om de love-handles weg te halen (dusssss.....). Weet dat die cuttingfase een keer moet gaan komen, maar vindt het voorlopig nog veel te lekker al dat eten!
 
mooi groot! Ik zou zowiezo in de zomer gaan cutten.
Je kan ook proberen te bulken op bv 14%. Dan kun je ook goed groeien en zie je er gespierder uit.
 
ty johny, hé jullie vroegen om foto's van de voorkant. Nu zijn ze er, zijn jullie erniet. 3XL heb nog nagedacht over die opmerking over de triceps. Ga ervanuit dat je gelijk hebt, 1ste zet is om de triceptraining na de borst te verplaatsen van maandag naar vrijdag (hou ik toch nog ruim 2 dgn over voor borst) om ze met 100% energie aan te pakken. Heb ook trainingschema wat aangepast. Hebben jullie nog wat opmerkingen c.q. tips?
 
Rug ziet er behoorlijk groot uit. Vind je zelf ook dat het je beste bodypart is ?
 
Back
Naar boven