• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

XXL Nutrition

foto topic malden

Bezoekers in dit topic

Zelf sta ik op 17-18% en ik heb zeker nog meer vet op buik en onderrug. Misschien ziet het er anders uit omdat jij een stuk meer spiermassa hebt. Uiteindelijk is het ook maar een getal natuurlijk :). Wat de spiegel laat zien is veel belangrijker.

Ga zo door :). Wat is je (eind)doel?

nja dat zij idd goed kunnen ja als ik mijn buik niet aanspan zit er nog wel een klein buikje hoor:rolleyes:.. heeft ook mee te maken dat ik vanaf de ondervoede kant afkom. ik merk nu voor het eerst dat er defenitie weg begint te gaan. jij moet andersom net zoveel moeite doen:p..

eindoel is 85 kg met een bf van 9 naturel kunnen behouden, ik ben stiekem een beachboy

nja dat zij idd goed kunnen ja als ik mijn buik niet aanspan zit er nog wel een klein buikje hoor:rolleyes:.. heeft ook mee te maken dat ik vanaf de ondervoede kant afkom. ik merk nu voor het eerst dat er defenitie weg begint te gaan. jij moet andersom net zoveel moeite doen:p..

eindoel is 85 kg met een bf van 9 naturel kunnen behouden, ik ben stiekem een beachboy

Ik ben ook een beachboy hoor, helemaal NIKS mis mee in mijn optiek ;).
Mijn einddoel voor over 4-5 jaar is ook zoiets. Ongeveer 85-90kg bij 180 cm op 10-12%.
Succes ermee!

heb een vraag wat is roa?
als ik beetje goolge kom ik uit op het gebruik van roids met side acne klopt dat?

Netjes, zou inderdaad nu vooral aan borst werken en BF mag nog een beetje omlaag, niet?

Wil/kan je ook precieser zijn over je kuurverleden?

Overall, nette progressie ;)

je bent wel lekker vooruit gegaan man, als je die 85 wil gaan halen zou ik gewoon lekker heel deze winter nog door gaan bouwen en dan in februari heel langzaam naar die 9% toe, denk dat je dan al wel een end kunt geraken.

ook wel beter van je huid zeg, die is helemaal goed voouit gegaan. het zit bij mij ook nog weleens in mn hoofd om toch een keer die roa nog te pakken voor de laatste restjes...

weeral nette update malden. :thumbs:

Goed bezig jongen! Als je borst wat voller wordt zal het nog beter uitzien.

je bent wel lekker vooruit gegaan man, als je die 85 wil gaan halen zou ik gewoon lekker heel deze winter nog door gaan bouwen en dan in februari heel langzaam naar die 9% toe, denk dat je dan al wel een end kunt geraken.

ook wel beter van je huid zeg, die is helemaal goed voouit gegaan. het zit bij mij ook nog weleens in mn hoofd om toch een keer die roa nog te pakken voor de laatste restjes...

ja presies dat was ook al een beedje mijn plan ja :)
haha ja lang leve roa, jammer dat het wel vrij prijzig is

Netjes, zou inderdaad nu vooral aan borst werken en BF mag nog een beetje omlaag, niet?

Wil/kan je ook precieser zijn over je kuurverleden?

Overall, nette progressie ;)

kuur 1 test 500 deca 200 voor 3 maanden
kuur 2 zit nu in week +- 17

wk 1/25 test 500mg
wk 1/8 primo 200mg
wk10/18 tren 200mg
wk 10/ 22 bold 200mg
nakuur hcg
nolva
aromasin

Goed bezig jongen! Als je borst wat voller wordt zal het nog beter uitzien.

thanks jongens karma komt eraan

****ing netjes! goede progressie....

als je kijkt wat een verschil kanp. en dit is niet om te zeiken maar ben gewoon benieuwd hoeveel was je al aangekomen naturel voor je aan je eerste kuur begon, en hoe lanf was je aan het trainen?

leuke progressie. maar dat had je ook natural kunnen doen in 1 jaar imo.

leuke progressie. maar dat had je ook natural kunnen doen in 1 jaar imo.
.

oke nou 28kg in een jaar , jij traint er al minstens 4 waar zijn je foto""s bro ik zou ze wel eens willen zien altijd maar haten naar de gebruikers en zelf ?
, volgens mij ben ik ik in 2 jaar meer dan jij in je heele trainingstijd aangekomen ;)

Hoezo nooit meer die troep? Je kuurt nu toch ook? :D
.
kwas bezig met deca dat gebruik ik niet meer omdat je daar een plofkop van krijgt:rolleyes:

Malden slaat op het plaatsje Malden?
Waar train je dan?
Erg zonde dat je al op jouw leeftijd iets gepakt hebt, en al helemaal als je uiteindelijk een 85 maar hoeft te gaan wegen. Dat had je in een jaar extra zonder gebruik dan ook wel kunnen halen.
Maar is ieder zijn keus.
Armen lijken redelijk groot t.o.v. je borst.

Brute progressie, zeer netjes.
Vooral goed in verhouding imo.

Ik ben overigens wel eens met bovenstaande poster eens dat je vrij jong bent.

Back
Naar boven