Fitness Seller

foto-update 2006

Bezoekers in dit topic

hmm, vind je er hier beter uitzien, je bent spiermassa verloren volgens mij ???
 
Je lijkt op je "dikke" foto droger en veel groter.

Volgens mij heb je niet echt goed gecut ???
 
mmmm,

ik had eerder het idee dat mijn lijnen nu beter uitkomen.

ik ben wel wat in kracht achteruit gegaan sinds ik op dieet ben gegaan ja, dus misschien ben ik wel iets massa kwijt.

maarja ik ga nu weer werken aan massa.

thanx voor de reply's, geeft me motivatie!
 
Edit: Goed gecut man. :roflol: ;)
 
Laatst bewerkt:
dat heb je goed gedaan jonge :thumb: je kan trots op jezelf wezen eindelijk het lichaam wat je altijd hebt gewild, ik kan me voorstellen dat je je zo lang niet lekker voelde, bah al die vieze en lompe spieren.
daar bij het zwembad zie je er goed uit!! mooi slank ook :thumbup:
 
ha , deze foto is al meer die de verwachting van jou streelt ;)
 
Jij hebt juist de bouw om gewoon niet te cutten! Volgens mij verbrand jij al snel genoeg je voedsel. Zelfs na een bulk season zou je niet hoeven cutten, en gaat 't vanzelf eraf.

Als ik jou was zou ik vol in de mass gaan!!
 
Jij hebt juist de bouw om gewoon niet te cutten! Volgens mij verbrand jij al snel genoeg je voedsel. Zelfs na een bulk season zou je niet hoeven cutten, en gaat 't vanzelf eraf.

Als ik jou was zou ik vol in de mass gaan!!

ja maar jij bent gewoon een dikkerdje als ik die foto's van jou zie, zo wil ik niet worden.

maarja ieder z'n smaak
 
ja maar jij bent gewoon een dikkerdje als ik die foto's van jou zie, zo wil ik niet worden.

maarja ieder z'n smaak

Dikkertje? Jouw mening.
Ik zat in een bulk-periode en ben nog vrij droog gebleven. Ga het verhaal niet op mij afschuiven.
Ik heb een hele andere bouw dan jou.

We hebben het nu toch over jou. Je krijgt mijn mening, als jij mass bouwt zie je er redelijk bb'ed uit, nu lijk je meer een cardio-dude.
 
Dikkertje? Jouw mening.
Ik zat in een bulk-periode en ben nog vrij droog gebleven. Ga het verhaal niet op mij afschuiven.
Ik heb een hele andere bouw dan jou.

We hebben het nu toch over jou. Je krijgt mijn mening, als jij mass bouwt zie je er redelijk bb'ed uit, nu lijk je meer een cardio-dude.

NiEt HaTeN, JaLoErSiE is voor PlAyEr-HaTeRs
 
NiEt HaTeN, JaLoErSiE is voor PlAyEr-HaTeRs

Whahaa, ok jonge. is al goed. :D
Ik laat het hierbij, geen commentaar meer waard.

Succes cardio dude.
Slankie is in de aanbieding
 
hm ja ik vind die tweede foto dat je daar wat groter op lijkt, maar ja kan nogal vertekenen ook natuurlijk.

je lats mogen misschien wel wat extra aandacht, zodat je v vorm wat beter uitkomt.
 
advanced = goede gast en zeker geen dikkertje
 
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Wat heb jij in vredes naam gedaan?

Ga eten tot je erbij neer valt, vervolgens wordt je wakker en ben je 10 kg zwaarder!
 
ik stond in augustus nog op rond de 68 kg (maar ik ben niet zo lang he...)

dat is te zien aan je korte armen, mazzel pik. die krijg je lekker snel groot en vol!
 
Ik zat even te denken dat het een gare hanehok topic was, maar het is serius.

Oke je zag er voor het cutten 100 keer beter uit, helemaal niet dik eerder een procentje of 10. Ga weer lekker knallen en vreten.

Succes
 
is dit echt serieus? Heb namelijk het idee dat je ons in de zeik zit te nemen en die 2e foto de meest recente is ;)
Als dit serieus is en je vind jezelf op de 2e foto dik, dan moet je je eens na laten kijken..
 
Ja Loo, krap maar even goed achter je oren!
 
Niet lullig maar wel eerlijk bedoeld:

Ik zou deze fysiek maar weer herstellen als ik jou was...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven