Fitness Seller

foto-update 2006 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

is dit echt serieus? Heb namelijk het idee dat je ons in de zeik zit te nemen en die 2e foto de meest recente is ;)
Als dit serieus is en je vind jezelf op de 2e foto dik, dan moet je je eens na laten kijken..

Dat denk ik ook, waarom zou die anders in gare hanenhok staan :D
 
Nou technisch gezien heeft hij geen fake foto's geplaatst... Alleen maar van een andere tijd :D
 
ken loo persoonlijk en zijn cut is niet helemaal gegaan zoals gepland maar goed....droog is ie wel geworden. mss dat ie voor de zomer nog ff gaat kuren om groot te worden
 
voor alle mensen die serieus commentaar hebben gegeven ;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hahahahaha! Ohhhh mijn god, wat heb ik wat afgelachen gister en net nu ik de reply's lees. Thanks guys!

Aanzet tot deze smakeloze grap was het feit ik ff de "post je foto" sectie aan het doornemen was, en me verbaasde over het grote aantal bizarre foto's wat geplaatst werd. Kinderen met annorexia-ecto-lichamen die vragen tot hoever ze nog door moeten cutten, of vragen of hun linker triceps achterloopt bij hun rechter trapezius.
Het moet niet veel gekker worden.

Daarnaast had ik net daarvoor ruzie gehad met een ex-vriendinnetje, dus ik had dit topic ff nodig om mijn hartslag weer op normaal niveau te krijgen.

ff for the record;

die eerste foto's zijn van 6 jaar geleden, toen mijn dieet nog uit bacardi en knackerbrod bestond, en die tweede foto is ook zwaar k*t > meer dan een half jaar oud.

Ik wil bij deze alle mensen bedanken die serieus zijn ingegaan op de foto's, respect dat jullie zo netjes bleven. Zoals velen hebben gezien heb ik elke poster beloond met karma, maarja hij is verplaatst naar het gare hanenhok dus deze karma-dump is nu ten einde gekomen.

Tot slot wil ik nog even benadrukken dat ik de regels niet heb overtreden, het zijn wel degelijk mijn eigen foto's, al dan niet uit de oude doos.

Ik wil jullie nu de gelegenheid geven om onder het genot van een kopje koffie en een plakje cake nog even gezellig na te kletsen.

Met vriendelijke groet, Lo
 
Dikkertje? Jouw mening.
Ik zat in een bulk-periode en ben nog vrij droog gebleven. Ga het verhaal niet op mij afschuiven.
Ik heb een hele andere bouw dan jou.

We hebben het nu toch over jou. Je krijgt mijn mening, als jij mass bouwt zie je er redelijk bb'ed uit, nu lijk je meer een cardio-dude.

:roflol: :roflol: :roflol:

check mijn posts in 2 van jou topics;

BrEeZaH-BoY of niet, die borst is aardig ziek voor iemand van 20!

ben benieuwd naar duidelijke foto's

HUGE MOTHER****ER!

kan je nagaan als je 25 bent....
 
Haha ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel een goede grap vind :D
 
Ik vind hem ook wel mooi! :roflol:
 
En nu foto's van je huidige fysiek:thumb:
 
Die Loo, ha ha
 
Hij was goed man.
Zeker die reactie van Advanced was echt geweldig. :D
 
haha grapjas daar had je ons mooi te pakken
 
Back
Naar boven