Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Originally posted by zoutzak
gast ziet er egt super uit! veel massa en al aardig droog!
TOP!![]()
Originally posted by the_ur
toch nog ff doordieten ik wilde een wedstrijdvoorbereiding doen voor mezelf (naturel) en kijken hoeveel ik zou verliezen. het valt tot nu toe heel erg mee. heb ook nog niet een keer gesmokkeld. al bijna 10 weken geen boterham meer op. na het laden ga ik mooie foto's maken met beter licht enzo dus die zullen er een stuk beter uitzien.... op die foto's was ik zo plat als een dubbeltje
mijn dag begint altijd met een banaan. dan een shake met 8 eetlepels havermout 2 coops carbo en een eetlepel eiwit en een eetlepel lijnzaadolie, gemengd met water. verder zorg ik er voor dat ik iedere 2 a 2,5 uur eet. altijd met ruim eiwitten en koolhydraten. op het moment heb ik een a twee dagen per week 'junkdag'. Een half uur voor het trainen altijd een banaan, dan onderweg een appel. meteen na het trainen weer een bannaan. dan als ik thuis kom weer een shake met acht eetlepels havermout, twee scoops carbo en een eetlepel eiwit, gemengd met water.
Normaal gesproken train ik vier dagen maandag dinsdag donderdag en vrijdag (af en toe de zondag) met een vaste trainingspartner. op het moment hebben we een vier dagen schema.
dag 1 borst biceps (buik)
dag 2 benen hamstrings kuiten
dag 3 rug achterkant schouders (buik)
dag 4 schouders triceps
de oefeningen en het aantal reps zijn nooit gelijk. op het moment trainen we veel voor massa met ongeveer tussen de 6 en 12 reps. af en toe een keer een week 20 reps of supersets of schok training met van 1 oefening 10 sets!! dit kan ik zeer aanraden....