AndroidHealthClinic

foto update voor cutten.... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je ziet er goed uit kerel.
 
ja ik heb ook is ergens gelezen dat hoeveel % je bruiner wordt ook je spieren zichtbaarder worden.. stond in de mens health ofzo geloof ik..

En ik kan niet wachten op die pics!
Op die eerste foto's heb je wat weg van een griekse god! niet normaal.. als ik zo zou zijn zou mijn doel meer als bereikt zijn!
 
Originally posted by dixi4ever
ja ik heb ook is ergens gelezen dat hoeveel % je bruiner wordt ook je spieren zichtbaarder worden.. stond in de mens health ofzo geloof ik..

En ik kan niet wachten op die pics!
Op die eerste foto's heb je wat weg van een griekse god! niet normaal.. als ik zo zou zijn zou mijn doel meer als bereikt zijn!

Ja wie leest er nu ook mens health??! :D

Btw, ziet er echt goed uit!
 
schit, ben jij dat???? ziet er goed uit heeel erg droog gedefineerd en toch massa

keep it up
 
We zijn weer een weekie of bijna 2 verder PICS!!!
 
ja dat had ik gezegd ja ik heb er geen gemaakt. ik hoef nog maar drie weken. ik begin nu steeds platter te worden. en heb me nog niet helemaal geschoren. was vorige week ongeveer 5,7%. De laatste dagen ga ik zeker veel foto's maken ook om te kijken wat het laden allemaal voor een verschil op levert. Als het uit komt zal ik er deze week ook nog een maken en dan posten....
 
Grote goedheid, dat ziet er hoogst indrukwekkend uit

:clap: :bow: :bow: :bow: :clap:

Espi, met stomheid geslagen (voor een keertje dan)!
 
ja, weer een extra motivatie erbij :thumb:
 
ik ga zometeen ff m'n ochtend workout doen en dan zal ik de digi meenemen. ik heb nog twee weken te gaan en ik hoop dat de foto's een beetje uitkomen. ben een beetje plat nu en met de warmte is het moeilijk geen vocht vast te houden ik zal ze posten als ik terug ben.... dat had ik nog beloofd....
 
vreemd dat ze er goed uitzien heb ze nog niet gepost
 
ik heb er een paar genomen vind ze zelf wel gaan heb nog een paar weken en ben nu behoorlijk plat door weinig kh en ook nog 's morgens en uiteraard behooorlijk wit.....

sidechest.jpg
 
dubbele biceps achter

dubbelebicachter.jpg
 
most musculair (ben ik neit goed in, moeilijke pose)

mostmusc.jpg
 
Waarom heb je je gezicht volgespoten LOL :whip:

Verders heel goed fysiek ga zo door !
 
vind ze zelf wel gaan ben depots zijn ver leeg nu. na het laden over dik een week zal het er beter uitzien. aan de kleur moeti k ook nog een hoop doen zie ik.
 
ziet er goed uit kerel :thumb:
 
Back
Naar boven