XXL Nutrition

foto update voor cutten.... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ziet er goed uit!:cool:

Klein minpuntje, moet je als positief commentaar opvatten zijn je achterkant schouders. Deze blijven duidelijk achter bij de rest!
Voor de rest top!
 
gast ziet er egt super uit! veel massa en al aardig droog!

TOP! :thumbs:
 
Ik denk trouwens dat deze meneer ook een hele goede kans maakt met de competitie...
 
Originally posted by zoutzak
gast ziet er egt super uit! veel massa en al aardig droog!

TOP! :thumbs:

Aardig droog??? Snap niet eens waarom die cut. Droog zat!!
 
toch nog ff doordieten ik wilde een wedstrijdvoorbereiding doen voor mezelf (naturel) en kijken hoeveel ik zou verliezen. het valt tot nu toe heel erg mee. heb ook nog niet een keer gesmokkeld. al bijna 10 weken geen boterham meer op. na het laden ga ik mooie foto's maken met beter licht enzo dus die zullen er een stuk beter uitzien.... op die foto's was ik zo plat als een dubbeltje
 
Originally posted by the_ur
toch nog ff doordieten ik wilde een wedstrijdvoorbereiding doen voor mezelf (naturel) en kijken hoeveel ik zou verliezen. het valt tot nu toe heel erg mee. heb ook nog niet een keer gesmokkeld. al bijna 10 weken geen boterham meer op. na het laden ga ik mooie foto's maken met beter licht enzo dus die zullen er een stuk beter uitzien.... op die foto's was ik zo plat als een dubbeltje

Wat gebruik je wel als koolhydraat bron ?

Ziet er overigens top uit man, echt geweldig. En nog vrij snel gegaan met cutten ook.
 
:clap: [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] :clap:

Espi
 
goed bezig man. wat kaLe al zegt, een echte kanshebber. mijn stem heb je iig al binnen. Dat idee had ik al toen ik je vorige fotoshoot al zag. erg goed en dat voor een naturel.:thumb:
 
de twee dagen dat ik ga laden laad ik met om de 2 a 3 uur rijst met rozijnen zonder te veel vocht in te nemen. dit gebeurt na twee eiwitdagen. als het goed is moet er nog veel veranderen in die dagen ik ben zelf ook benieuwd. had net nl gemeten en ik was nog ongeveer 3,4%. qua vet kan ik niet meer veel verliezen. nog ff doorbijten dus....
 
en dat zijn dan je refeeddagen neem ik aan. hoe hoog ga jij dan in je cal en dan met name hoeveel cal uit kh, eiwitten en vetten?

gaat goed hoor Ur, nog f doorbijten iig en dan ...:)
 
mijn dag begint altijd met een banaan. dan een shake met 8 eetlepels havermout 2 coops carbo en een eetlepel eiwit en een eetlepel lijnzaadolie, gemengd met water. verder zorg ik er voor dat ik iedere 2 a 2,5 uur eet. altijd met ruim eiwitten en koolhydraten. op het moment heb ik een a twee dagen per week 'junkdag'. Een half uur voor het trainen altijd een banaan, dan onderweg een appel. meteen na het trainen weer een bannaan. dan als ik thuis kom weer een shake met acht eetlepels havermout, twee scoops carbo en een eetlepel eiwit, gemengd met water.

Normaal gesproken train ik vier dagen maandag dinsdag donderdag en vrijdag (af en toe de zondag) met een vaste trainingspartner. op het moment hebben we een vier dagen schema.

dag 1 borst biceps (buik)
dag 2 benen hamstrings kuiten
dag 3 rug achterkant schouders (buik)
dag 4 schouders triceps

de oefeningen en het aantal reps zijn nooit gelijk. op het moment trainen we veel voor massa met ongeveer tussen de 6 en 12 reps. af en toe een keer een week 20 reps of supersets of schok training met van 1 oefening 10 sets!! dit kan ik zeer aanraden....

haal deze uit jouw eerdere topic hou je je in grote lijnen nog steeds aan t zelfde principe qua kh voor je training ed?
en hoelang voor die banaan voor je trainen is je laatste echte maltijd dan?
 
jij noemt 't refeeddagen.. ik heb dit gedurende 11,5 weken niet gedaan. m;n kh heb ik gedurende deze weken langzaam omlaag gebracht. de maandag en dinsdag van week 12 eet ik alleen maar eiwit. 1600 gram kip en 1 wei shake zoal het er nu uitziet. de twee dagen erna ga ik laden dit houd in om de 2,5 a 3 uur (mag ook 's nachts). 150-200 gram rijst met 50-75 gram rozijnen (op gevoel) en een vocht inname van minder dan 1lt. die dagen wordt ook niet getraind en geen cardio gedaan. de vrijdag ga ik dan wat foto;s maken en dan ben ik klaar met het dieet en kan ik weer gaan eten eindelijk......
 
nee!!! het ziet er nu totaal anders uit. volgens mij had ik het eetschema al eens geplaats maar op het moment eet ik dit.

maaltijd voedingsmiddel hoeveelheid kcal. eiwit vet koolh.
1 havermout 60 218 8 4 37
eiwitten 10 160 40 0 0
banaan 0 0 0 0 0
378 48 4 37

3 rijst 50 177 5 0 39
kipfilet 200 222 42 6 0
rozijnen 0 0 0 0 0
399 47 6 39

2 rijst 50 177 5 0 39
koolvis 200 202 44 2 2
lijnzaadolie 5 45 0 5 0
424 49 7 41

4 rijst 40 141 4 0 31
koolvis 200 202 44 2 2
lijnzaadolie 0 0 0 0 0
343 48 2 33

5 rijst 40 141 4 0 31
kipfilet 200 222 42 6 0
363 46 6 31

6 super whey 50 186 37 2 5
pro mass 0 0 0 0 0
186 37 2 5

7 eiwit 10 160 40 0 0
havermout 0 0 0 0 0
lijnzaadolie 0 0 0 0 0
160 40 0 0

aminozuren 16 144 37 0 0

TOTAAL 2397 352 27 186


Eiwit 59%
Vet 10%
Koolh. 31%

hierbij is geen rekening gehouden met sla die eet ik meestal met de kipfilet. ook eet ik twee appels en minimaal drie grapefruits en wat bleekselderij
 
mooi vooruitzicht he. succes erme.
hoe ziet je traingschema er momenteel uit

je hebt heemaal gelijk. sory, je had t idd al een keer gepost.:( :)
 
Laatst bewerkt:
ik train toevallig vanaf nu veel kabels en dan supersets deze week maar niet te veel gewicht en hard spannen. dinsdag de laatste keer benen. komende zondag maandag en dinsdag ga ik circuit doen (maandag en dinsdag 2x een uur) tot en met woensdag blijf ik 50 min fietsen op nuchtere maag. vanaf donderdag tot en met dinsdag ga ik een uur lopen op nuchtere maag. nog ff doorbijten nu is het het zwaarste. als het mooie foto's worden zal ik er een paar posten..................
 
Echt een hele mooie fysiek! Super gewoon. Heb je nog ambities om veel groter te worden?
 
heb zeker ambities om groter te worden! maar zo snel gaat dat niet. ben de laatste jaren niet veel bij gekomen als je kijkt naar droge spiermassa. door middel van dit dieet probeer ik zo weer in een fase te komen waarin ik kan groeien. ik heb gehoord nadat je heeeel droog geweest bent dat je daarna flink kwaliteit kan aanzetten ik hoop dat dat gaat lukken dan ben ik weer ff tevreden....
 
Mhmm... Je ziet er erg :lick: uit
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven