XXL Nutrition

foto uploaden wat doe ik fout???

Bezoekers in dit topic

jp79

Ripped Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
31 mrt 2006
Berichten
3.041
Waardering
1
Ik heb mijn foto's in een bestand staan in mijn computer. Hier ga ik naar toe met de functie"bladeren". Nu heb ik mijn foto's geupload. Er staat met succes geupload maar waar blijven mijn foto's dan??? Ik kan ze nergens terug vinden en weet niet wat ik fout doe. Wanneer het wel lukt hoe krijg ik mijn foto onder mijn nickname zodat je de foto ziet wanneer ik op een van de topics reageer. Kan iemand mij aub helpen. Bedankt!!!!
 
je moet een topic aanmaken en daar je link inzetten...
 
Wil je het uploaden zodat het in je gallerij komt, of wil je alleen een foto onder je nickname hebben.
Want die krijg je wanneer je een Avatar aanmaakt:

GebruikerCP en dan naar wijzig Avatar, let op er zitten restricties op 85x85 pixels of kleiner,
of niet groter dan 3,4kb

Succes
 
fryslan zei:
je moet een topic aanmaken en daar je link inzetten...

Ik heb heel weinig met computers maar kun je dat voor mij eens rustig uitleggen??? Bedankt!!!
 
Masallah zei:
Wil je het uploaden zodat het in je gallerij komt, of wil je alleen een foto onder je nickname hebben.
Want die krijg je wanneer je een Avatar aanmaakt:

GebruikerCP en dan naar wijzig Avatar, let op er zitten restricties op 85x85 pixels of kleiner,
of niet groter dan 3,4kb

Succes

Onder mijn nickname... Zoals ik hierboven al schreef heb erg weinig met computers. Kun je aub in stapjes voor mij zetten hoe ik dit moet doen. Avatat??? Bedankt alvast!!!
 
maar waar wil je je foto nu dan? in een nieuw topic??
 
fryslan zei:
maar waar wil je je foto nu dan? in een nieuw topic??

Onder mijn nickname... Heb de foto nu in een bestand in mijn computer staan...
 
Voor een avatar moet je letten op de grootte en afmetingen. Meestal moet je die aanpassen dus een foto gebruiken zal niet lukken.
 
Big_T zei:
Voor een avatar moet je letten op de grootte en afmetingen. Meestal moet je die aanpassen dus een foto gebruiken zal niet lukken.

Ja ik heb de foto ook verkleint naar de juiste maar deze site geeft steeds aan foto met succes geupload maar waar de foto dan blijft????
 
Hij wil dus een Avatar ... Je moet een plaatje hebben van 85 x 85 pixels, of een plaatje kleiner dan 3,4 kb.

Wanneer je dat op je pc hebt, kan je die uploaden.

Ik neem aan dat je weet waar je de link naar je GebruikerCP kan vinden.

Dan kom je infeite in je controlepaneel, en dan heb je verschillende opties.
Ook staat er een optie wijzig Avatar, en dan kun je via bladeren uploaden,
staat wel aangegeven hoe het moet onder wijzig avatar
 
Start je pc is opnieuw op, maybe dat dat helpt, in verband met internet cookies.
 
Masallah zei:
Hij wil dus een Avatar ... Je moet een plaatje hebben van 85 x 85 pixels, of een plaatje kleiner dan 3,4 kb.

Wanneer je dat op je pc hebt, kan je die uploaden.

Ik neem aan dat je weet waar je de link naar je GebruikerCP kan vinden.

Dan kom je infeite in je controlepaneel, en dan heb je verschillende opties.
Ook staat er een optie wijzig Avatar, en dan kun je via bladeren uploaden,
staat wel aangegeven hoe het moet onder wijzig avatar

Nee komt misschien stom over maar weet waarschijnlijk niet de link naar GebruikerCP te vinden. Ik ga via mijn nickname naar foto uploaden...
 
:cool: Links boven in je scherm ... de balk boven in je beeld, met verschillende opties, GebruikerCP, FAQ, ledenlijst, nieuwe post enz
 
Masallah zei:
:cool: Links boven in je scherm ... de balk boven in je beeld, met verschillende opties, GebruikerCP, FAQ, ledenlijst, nieuwe post enz


Kijk nu moet het lukken denk ik alleen ik zit nu op mijn werk kan dus geen foto uploaden. Dit moet lukken. Erg bedankt maar nog 1 vraag: Hoe kan ik de rest van de foto's uploaden zodat ze "beoordeeld" kunnen worden in de fotogallerij.
 
Helemaal boven in beeld staat Foto galerij, klik hierop, en dan verschijnt
rechts in je beeld ook bovenaan upload foto's, klik ook hierop ...
meer hoef je niet te doen. Staat verder wel beschreven hoe het moet.
 
Masallah zei:
Helemaal boven in beeld staat Foto galerij, klik hierop, en dan verschijnt
rechts in je beeld ook bovenaan upload foto's, klik ook hierop ...
meer hoef je niet te doen. Staat verder wel beschreven hoe het moet.


Thanx bro voor de mooie/makkelijke uitleg!!!!
 
Bedankt allen de foto's staan erop. Kijk en beoordeel en vergeet er niet wat bij te typen....
 
Back
Naar boven