XXL Nutrition

foto van benen

Bezoekers in dit topic

Idd: goeie basis ;)
 
Ik open ze niet eens meer door al die &^*&% reclame op imageshack
 
Tis idd een heel goed begin ... best wel wat meer in short rondlopen, zo krijgen ze ook wat kleur :p
 
Goede basis idd en nu flink gaan squatten en deadliften ;).
 
Geen slecht idee om wat meer in boxershort rond te lopen :tanden:
 
@ Sebok

Squat doe ik, maar das wel wat een raar iets imo, ik moet gans plat liggen en dan gewoon de beweging doen als bij legpress, ik geraak tot 2 * 10 *120 kg hiermee, nog niet echt maximum denk ik. Bij ons noemt dat squat :rolleyes:
 
heb je daar een plaatje van ? want wat je zo zegt lijkt het me een gewone legpress :cool:
of hacksquat misschien :dunno:
 
@ Sebok

Squat doe ik, maar das wel wat een raar iets imo, ik moet gans plat liggen en dan gewoon de beweging doen als bij legpress, ik geraak tot 2 * 10 *120 kg hiermee, nog niet echt maximum denk ik. Bij ons noemt dat squat :rolleyes:

Je bedoelt denk ik een leg press waar je jezelf wegduwt? Je kan beter de barbell squat doen.
 
zeker niet slecht, maar je zou imo verder staan als je ook squatte ;)
 
Nu beginnen met squatten, maar het is inderdaad geen onaardige basis.
 
Ik heb het daarnet gevraagd aan de instructeur wat nu het verschil is bij dat liggend squatten en de gewone legpress, hij zei dat het gewoon een andere hoek is van je bovenbenen die je traint, je rug train je hier niet mee :s Met de gewone legpress gebruik je volgens hem ook je kuiten en bij de 'squat' enkel je bovenbenen.
 
snel gaan sq
 
Back
Naar boven