XXL Nutrition

Foto van Maatje van me (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lijkt klusmier wel;) gsm-houder is wel een beetje fout he! oksel haar mag ook wel weg:)

Maar wat je al aangaf, borst is een aandachtspunt, buik kan ook wel gelijk meegenomen worden en wat cardio zal ook niet mistaan.
 
gsm-houder-pose :D hoe kom je er op marz

verder heeft die vriend van je nog wel wat werk aan de winkel...
 
Is nou niet echt wat je zegt een pose ;)

zie toch wel een beetje vleugel vorming, dus met de rug is hij lekker bezig schijnbaar. Voor de rest valt er weinig aan te zien. Schouders, armen, borst, buik zijn allemaal slecht te behoordelen in deze pose, maar zien er ook niet echt veel belovend uit.

Maar top dat hij al 3 maandjes bezig is. Kijk anders of je hem met zijn trainings en/of eetschema kan helpen :)
 
nu volhouden en die armen moeten meer massa
 
oksel haar ff beetje bijhouden :(... vinden de dames niks zoals je maat het heeft
 
Ik kan hier maar 1 ding zeggen:

Trainen!
 
Weinig spiermassa en een hoog vetpercentage. Misschien eerst wat gaan cutten en dan beginnen met massa bouwen...
 
Zo zeggen hard doortrainen... Maar 3 maanden en nu al klaar voor kritiek, de meeste hebben jaren training nodig. Maar een before foto zo ook wel geinig wezen.
 
ik ken iemand die staat ook altijd zo op een foto;)
 
mooie foto.............volgende keer eerst scheren ?



;)
 
Topic schoongeveegd, nu graag weer gewoon ontopic verder, zonder geflame.
 
ik wil nog ff iets toevoegen, ik ben te laat ik weet het maar ja;

het meeste is toch al gezegd door de leden, maar ik moet toch iets zeggen over die pose, volgens mij is dat helemaal geen pose, maar heeft die vriend van je gewoon zin om iemand een dikke knuffel te geven. is niks mis mee hoor, haha
 
Back
Naar boven