- Lid geworden
- 29 nov 2002
Zo dit ben ik dus... dat ik mager ben dat weet ik al, maar wat vinden jullie... (en nu hoop ik dat T men fotos heeft gepost...bedankt alvast)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Originally posted by Marcel36
Eten eten en nog eens eten, denk je dat je daar alleen spieren van krijgt ofzo, wat dacht je van trainen trainen trainen trainen, rusten rusten rusten, gewoon goede voeding en een stuk aanleg, de extra calorieen komen heus niet in je spieren terrecht maar zetten om in vetcellen.
Dus mijn advies: goed trainen en op tijd rust, en als je moeilijk aankomt een paar koolydratenshakes per dag erbij (boven op de eiwitrijke voeding).
Dit zeg ik omdat je anders enorm gaat balen van al dat eten, je kunt nu eenmaal heel moeilijk eten als je al vol zit.
Wel is het zo dat wanneer je kuurt gigantisch veel moet eten omdat de AAS nu eenmaal heel veel calorieen nodig hebben.