MuscleMeat

foto van mij op 20/12/2002 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

robrecht10

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
29 nov 2002
Berichten
188
Waardering
0
Zo dit ben ik dus... dat ik mager ben dat weet ik al, maar wat vinden jullie... (en nu hoop ik dat T men fotos heeft gepost...bedankt alvast)
 
komtie

.

foto samen.jpg
 
dank je vriendelijk... wat vind je er zelf van T?
 
Dat je wel de spieren hebt om groter te worden, maar je moet volgens mij je voeding gaan verbeteren; eten, eten en meer eten is de boodschap.
Wat was je gewicht en lengte ook weer?
 
lengte: 1.83 m
gewicht: 60.2 (net gewogen)
... ik weet het; eten en nog eens eten..kben ermee bezig
alle steun is welkom!
 
Wow, 1.83m en 60.2 kilo, hmzzz dan zie je er wel veel gespierder uit dan een kennis van me met 1.87 en 71 kilo. Vreemd?? En hij is ook nog een ecto...

Verder kan ik er nog niet zoveel over zeggen, ik ben nog een beetje nieuw in de sport, maar idd net als je zelf al zei: Lekker veel eten om er massa bij te zetten, dat moet ik zelf ook doen.

Nice back

succes:thumb:
 
Hee ziet er wel ok uit, nu nog eten, eten en nog eens eten suc6 :thumb:
 
Eten eten en nog eens eten, denk je dat je daar alleen spieren van krijgt ofzo, wat dacht je van trainen trainen trainen trainen, rusten rusten rusten, gewoon goede voeding en een stuk aanleg, de extra calorieen komen heus niet in je spieren terrecht maar zetten om in vetcellen.
Dus mijn advies: goed trainen en op tijd rust, en als je moeilijk aankomt een paar koolydratenshakes per dag erbij (boven op de eiwitrijke voeding).
Dit zeg ik omdat je anders enorm gaat balen van al dat eten, je kunt nu eenmaal heel moeilijk eten als je al vol zit.
Wel is het zo dat wanneer je kuurt gigantisch veel moet eten omdat de AAS nu eenmaal heel veel calorieen nodig hebben.
 
Dta ie moet trainen dat zal ie zelf ook wel weten, heck, de meeste trainen te veel maar eten te weinig waardoor ze overtraind raken...
Maar dit is het foto forum, niet het training/voeding forum.
 
Dezelde dingen als de rest, VRETEN!! Je zit laag in het vet dus veel vreten, een beetje vet extra kan geen kwaad, veel vreten en blijven trainen dan komt het goed..

Vriend van mij was ook zo mager en nu al 16 kg. zwaarder en reken maar, aangezien die nog zo droog is dat dat er al super uit ziet... succes :thumb:
 
He dit fototje herken ik bro, zo was ik ook vorig jaar 1.87 m en rond de 62-65 kilo, ben nu 72-74 en plaats met een maandje of 3 weer fotos.

Gewoon doorgaan en goed eten dan komt het vanzelf, ik ben van 28 cm naar 33,5 cm met me armen gegaan. (koud & gespannen)
 
biceps koud en gespannen is nu 30 cm bij mij...
 
net weer gemeten en ik heb dr weer een halvie bij LOL nu 34 koud maar vind het nog dramatisch dun, k moet voor de zomer toch wel naar de 36 droog :D
 
Eten is idd zeer belangrijk, ik was eerst groter zo'n 1.87 en woog 55 kilo en inmiddels zit ik al aan de 71 kilo dus het gaat goed kwa gewicht. Maar meer eten was hetgeen wat me naar dit gewicht bracht en dat is de laatste maanden slecht gegaan vanwege me lange werkdagen iclusief reistijd.
 
Originally posted by Marcel36
Eten eten en nog eens eten, denk je dat je daar alleen spieren van krijgt ofzo, wat dacht je van trainen trainen trainen trainen, rusten rusten rusten, gewoon goede voeding en een stuk aanleg, de extra calorieen komen heus niet in je spieren terrecht maar zetten om in vetcellen.
Dus mijn advies: goed trainen en op tijd rust, en als je moeilijk aankomt een paar koolydratenshakes per dag erbij (boven op de eiwitrijke voeding).
Dit zeg ik omdat je anders enorm gaat balen van al dat eten, je kunt nu eenmaal heel moeilijk eten als je al vol zit.
Wel is het zo dat wanneer je kuurt gigantisch veel moet eten omdat de AAS nu eenmaal heel veel calorieen nodig hebben.

Je hebt WEL extra calorieen nodig om te groeien. En met alleen shakes erbij kom je er ook niet... Probeer juist zoveel mogelijk vast voedsel te eten (Brinta, rijst, havermout etc.)
 
Hoi Robrecht,

Voor zover ik kan zien op deze foto's heb je een goede spierlengte t.o.v. peeslengte. Dat wil zeggen dat je veel massa kwijt kan. Dat wil ook zeggen dat het er misschien iets minder snel breed uit zal zien; je biceps zal bijvoorbeeld minder snel een echte 'spierbal' zijn.

Misschien heb je wat aan onderstaande links:

http://www.t-mag.com/html/body_146mass.html
Massive Eating — Your Guide To Packing On Muscle Mass
Part 1 — Calorie Needs
By John M Berardi

http://www.testosterone.net/html/body_147mass.html
Massive Eating — Part II
Meal Combinations and Individual Differences
By John M Berardi
 
Back
Naar boven