AndroidHealthClinic

foto (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ziet er idd goed uit :thumb:
 
Bedankt allemaal voor jullie complimenten. De achtergrond is inderdaad mooi ook!! kan je nagaan heb in zo'n omgeving 7 jaar gewoond!! heb nog heimwee.
vraag van Danyman waarom ik getopt ben: Wel zal allemaal een beetje tegen zou naar internationale wedstijden (CEntr.America Carib.Championships) in Mexico gaan, had tickets, sponsors etc. al maar door problemen aldaar (dreigende staatsgreep of zoiets) konden ze de safety van de sporters niet garanderen, dus werd het hele zooitje afgelast, balen, traantjes voor al dat harde trainenen en vooral hard dieten voor niets, toen voor andere wedtrijden ingeschreven op Antigua ging een week ervoor niet door door interne problemen bij de bond aldaar. Enfin, toen maar een kleinere wedstrijd op Barbados gedaan (zie foto) Daarna kwam de orkaan Luis er achteraan, sponsors weg, sportschool messed up. Set back on training. Dan valt het niet mee om gemotiveerd te blijven voor wedstrijden. Toen ben ik in blijde verwachting geraakt! vond dat toch iets belangrijker dan bekers etc.
Ben toen wel gaan coachen en jureren en helpen met de bond op Sint Maarten N.A. Nu weer terug in Nederland een paar maanden geleden weer begonnen met trainen.
Gelukkig "vergeten"spieren niet, dus het pakt al lekker op.
Voel me al weer sterker worden, vooral mijn benen (was altijd een goed gedeelte) 2 weken geleden lukte alweer om legg press met zo'n 150 kg te doen, dus ik ben weer op dreef. Of dat middeltje zo terug komt, dat weet ik niet, maar doe mijn best. Het is kicken om te proberen zo goed mogelijk er weer uit te zien als voorheen.
En purplevoor jou, als dat jij dat bent op die foto, je ziet er jong uit, dus je hebt alle kans om je lichaam te ontwikkelen met harde en gedisciplineerde training.
als ik je tips kan geven laat maar horen.
Ik heb erg lang getraind vroeger jaren vechtsporten,
kickboksen, boksen en karate en vanaf 1987 body building
1e wedstrijd gedaan in 88.
groetjes Mo
 
oeps, veel typfoutjes, sorry jongens.

Dandyman, antwoord ; Multisports
train jij ook in Arnhem??

80er jaren heb ik in Amsterdam getraind en gewoond.

Martok; recente foto's heb ik nog niet, zal je wel een jaartje op moeten wachten. ben zelf nl. erg kritisch,ben nu al wel sterk en stevig, maar no cuts, dus zal pas een nwe foto posten als ik zelf tevreden ben.

rikki grappig dat je dat zo ziet, heb in die tijd wel anders gehoord, vooral in die regio moet het wat "zacht"en rond zijn dus vonden de meesten mij te mannelijk. En toch was het leuk om zelfs van vrouwen complimenten te krijgen, dames die ik niet eens kende op straat vroegen dan hoe ze benen en een buik zoals die van mij konden trainen.
En je weet vrouwen onder elkaar geven niet gauw complimenten! Zelfs de internationale wedstrijden die ik in het Caribisch gebied heb meegemaakt was een te gekke sfeer onderling. Hoor in Nederland wel eens andere geluiden.
Mo
 
Back
Naar boven