MuscleMeat

Fotocontest 2009 (mannen) - De Stemming ! - Gesponsord door XXL nutrition en DBB

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
De wedstrijd is begonnen, iedereen kan via de volgende link een stem uitbrengen:
https://forum.bodybuilding.nl/media/categories/contest-2009.9/

Vergeet niet dat deze wedstrijd pas eerlijk kan verlopen als je een cijfer geeft voor de fysiek/prestatie en niet voor de naam. Ook vragen we om op elke member te stemmen zodat elke deelnemer ongeveer evenveel votes krijgt.

De stemming duurt zoals bekend precies 10 dagen en zal dus eindigen op 25 juli om 17:00.

Succes aan de deelnemers!
 
Je hebt geen rechten om fotos te bekijken in deze categorie.

Edit: doet het al. :thumbs:
 
snel even bekeken, zitten super resultaten tussen! straks thuis op het gemak alles even bekijken en punten geven
 
lets get ready to rumble!
 
Sorry, maar easy win voor GFG. Wat een beest! :D
 
Ben ik niet helemaal met je eens, Greg en Yin staan er ook erg goed bij....
 
Weer erg jammer dat de meerderheid de helft van het lichaam vergeet.
 
Weer erg jammer dat de meerderheid de helft van het lichaam vergeet.
Klopt. Volgend jaar gaan we enkele poses verplicht maken, waaronder eentje met de benen erbij.
 
Wat me als 1e opvalt is dat bepaalde jongens, andere members een 1-5 voten om zelf hoger te staan:roflol:
 
Greg FTW, mooiste fysiek imo. vind gfg te groot, sorry ;)

wtf doet sniperx nu weer daar?
 
:haha:

:roflol: mooi he

Ik ga volgend jaar ook meedoen heb ik net besloten dus maak jullie bitchtits maar nat!
 
ik heb gfg en greg allebei dezelfde quotering gegeven, ik vind ze gewoon even goed, alleen een totaal ander type fysiek, gfg is de echt zeer grote bb-fysiek, terwijl je greg nog eerder groot atletisch kan noemen
 
Gfg echt heel erg goed!! Maar ook Yin vind ik een grote kans maken!!
 
Back
Naar boven