Fitness Seller

Fotolog (vanaf nu 1 update per 3 maanden)

Bezoekers in dit topic

wesleyb8

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
21 aug 2011
Berichten
2.280
Waardering
4.507
Lengte
1m81
Massa
84kg
Vetpercentage
13%
Hallo mensen, ik zal me even voorstellen. ik ben wesley, ik ben 16 jaar en net als iedereen hier wil ik graag groter worden.

Vorig jaar in februari ben ik erg ziek geworden, ik kreeg pfeiffer en daarbij ook een abces in mijn keel die geleid heeft tot bloedvergiftiging. ik ben toen erg afgevallen en ben een tijd erg zwak geweest. Om mijzelf weer een beetje op de rails te krijgen ben ik 3 x per week naar de sportschool gegaan met ingang van 5 en een halfe maand geleden. Helaas ben ik tussendoor weer een keer ziek geweest waardoor ik ruim 3-4 weken niet heb kunnen sporten.

al met al ben ik van 65 kilo naar mijn huidige gewicht van 79 gegaan, hierbij is mijn vetpercentage wel 6% omhoog geschoten

Opzich gaat nu alles goed, alleen ben ik compleet doorgeslagen met bulken wat heeft geresulteerd in een extreem hoog vetpercentage.

ik weeg nu 79 kilo, vet zal rond de 18% liggen dus veel massa heb ik nog niet.

Wat info over mijn lichaam: armen meten 35 cm koud, bovenbenen 59 cm koud, en borst omtrek is 100 cm.

wat krachtstats betreft: BP= 5x65 DL=5x120 en SQ=5x80 (full ROM)

ik ben deze week begonnen met fatsoenlijk cutten, dus als jullie daar nog tips voor hebben zou ik ze graag horen.

ik ga iedere 3 maanden foto updates plaatsen om te horen hoe mijn progressie is, en om jullie meningen daarover te horen.

groetjes wesley

hierbij wat foto's
Note: poseren is niet mijn sterkste kant :P

BDB
344xcna.jpg


front relaxed
288umbp.jpg


FDB
35ksolh.jpg


poging tot latspread
b5skkn.jpg


side tricep
m79efb.jpg


en een compleet mislukte side chest, omdat mijn chest niet eens aanwezig is helaas
hx3uv6.jpg


al met al vrij duidelijk, tijd voor een goed cut om daarna maar eens opnieuw te beginnen met cleanbulken op een goede manier.

tips zijn welkom :D
 
Ik zou proberen je bf iets omlaag te brengen maar niet volledig te cutten. Dit omdat je nu 78kg bij 1.80 bent, als je dan verder zou cutten blijft er helemaal niets over. Gewoon rustig doorgaan en geduld hebben.
 
je bent 16 en je hebt al meer kennis dan menigeen hier in zijn koppie als het aankomt op voeding. das al genoeg. gewoon rustig doorbulken.

goed bezig jongen!
 
Respect! na al die tegenslagen toch 14 kilo erbij knallen en je bent pas 16! Als je zo dedicated doorgaat ga jij een goed lichaam krijgen!
 
Ziet goed uit voor je leeftijd ;)

Oh en zeg even tegen je mams dat ze de wastafel ook onder de randjes moet schoonmaken :o
 
Suc6! je mindset is de juiste dus gaat allemaal goed komen!
 
Ziet goed uit voor je leeftijd ;)

Oh en zeg even tegen je mams dat ze de wastafel ook onder de randjes moet schoonmaken :o

haha, zal eerdaags zelf even schoonmaken lukt mij ook wel :P

bedankt voor alle reacties, mijn conclusie is dat ik ga cutten tot ongeveer 74 kilo en dan cleanbulken in de hoop dat ik begin 2014 80 kilo ben met een laag BF :D
 
Zeker wel potentie! je bent nog jong. mooi putje trouwens
 
Back
Naar boven