AndroidHealthClinic

Fotolog

Bezoekers in dit topic

dimidh

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
17 mei 2009
Berichten
21
Waardering
0
Lengte
1m62
Massa
66kg
Vetpercentage
11%
Snel even voorstellen, Stats 03/09/2014 grootte: 162cm Gewicht: 64.5kG bf: 10.2% leeftijd 29j Train al van mijn 16 jaar, toen ik begon woog ik 54kg. De eerste jaren dat ik naar de gym ging was dit nog zonder voedingsschema maar sedert een jaar of 3 hou ik me aan een 'cut en bulkschema'.... tussen cutschema en bulkschema kan ik een gewichtsverschil hebben van zo'n 6 kg... eind april 2014 woog ik bv 61kg met een vet% van 8.0%. Ondertussen ben ik bezig met enkele kilo's te pakken omdat het trainen dan zoveel toffer/gemakkelijker gaat ;-). heb snel ff wat pics genomen, wel klote dat ik ze zelf heb moeten nemen, zal later ff aan mijn vriendin vragen om pics te nemen in klaarlichte dag, wat ook beter zal zijn volgens mij. comments zijn welkom

dutchbody.jpg


dutchbody2.jpg
 
En wat zijn je stats qua lifts?
 
damn 162cm moet wel zuigen zijn :p wat meten je armen?
 
Welkom bij de Manlet Association. Succes met je doelen!
 
En wat zijn je stats qua lifts?

hou ik allemaal niet zo bij, train gewoon tot de pump er heel goed inzit, de ene training al wat meer kg nodig om pump te verkrijgen.

maandag ging de benchpress wel lekker met opwarming en daarna 4 keer 6x 100kg.
Woensdag seated rowing 12*50, 12*75, 12*85, 12*85, trouwens 8*12 keer bw opgetrokken.

in de rest van benamingen ben ik al helemaal geen held.... train me gewoon te pletter :)

---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:57 ----------

damn 162cm moet wel zuigen zijn :p wat meten je armen?

ja weet ik, alleen kan ik daar niets aan veranderen :p
Dus zal ik er maar voor zorgen dat ik wat breder ben dan de doorsnee mens;)
 
hou ik allemaal niet zo bij, train gewoon tot de pump er heel goed inzit, de ene training al wat meer kg nodig om pump te verkrijgen.

maandag ging de benchpress wel lekker met opwarming en daarna 4 keer 6x 100kg.
Woensdag seated rowing 12*50, 12*75, 12*85, 12*85, trouwens 8*12 keer bw opgetrokken.

in de rest van benamingen ben ik al helemaal geen held.... train me gewoon te pletter :)

---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:57 ----------



ja weet ik, alleen kan ik daar niets aan veranderen :p
Dus zal ik er maar voor zorgen dat ik wat breder ben dan de doorsnee mens;)

Die tepelpiercing maakt een hoop goed kan ik me zo voorstellen
 
hou ik allemaal niet zo bij, train gewoon tot de pump er heel goed inzit, de ene training al wat meer kg nodig om pump te verkrijgen.

maandag ging de benchpress wel lekker met opwarming en daarna 4 keer 6x 100kg.
Woensdag seated rowing 12*50, 12*75, 12*85, 12*85, trouwens 8*12 keer bw opgetrokken.

in de rest van benamingen ben ik al helemaal geen held.... train me gewoon te pletter :)

---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:57 ----------



ja weet ik, alleen kan ik daar niets aan veranderen :p
Dus zal ik er maar voor zorgen dat ik wat breder ben dan de doorsnee mens;)

Haha, zo moet dat, succes!
 
Back
Naar boven