Fitness Seller

fotootje bovenlijf (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

axestream

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
10 mrt 2003
Berichten
5.504
Waardering
5
OK, ik heb even een fotootje gemaakt van m'n torso (beetje k*t, maar goed). Ik heb dus 7 maanden getraind en inmiddels alweer 3 volle maanden helemaal niks. Morgen begin ik weer en dit is de huidige situatie:

[afbeelding niet meer beschikbaar]


Meer info hier:


Stats

En ja, ik heb het hervatten van de training dus uitgesteld. Gelukkig is er nu van uitstel geen afstel gekomen. :D Er is veel te doen maar ik heb er ernorm veel zin in. Lekker rustig beginnen en dan ziet 't er over een aantal maanden weer aardig uit.

:lifter:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ziet er goed uit man, keep up the good work!!!!
 
Beetje wazige foto maar ziet er goed uit.
 
ziet er goed uit...beetje wazig
 
Zeker goede verhouding en mooie hardheid.

Maar totaal maar 7 maanden getraind ? of al meerdere malen gestopt met trainen en weer begonnen ?
 
Hmm... ik twijfel of jou armen op die foto echt 43.8 cm zijn :rolleyes:
 
Originally posted by Zwier
Zeker goede verhouding en mooie hardheid.

Maar totaal maar 7 maanden getraind ? of al meerdere malen gestopt met trainen en weer begonnen ?

Nee, 7 maanden aan een stuk door, that's it.
 
Originally posted by Elmar
Hmm... ik twijfel of jou armen op die foto echt 43.8 cm zijn :rolleyes:

Inmiddels zijn ze dus na 3 maanden niks doen ook een stuk minder. Zodra ze weer wat beter zijn zal ik daar ook een fotootje van posten.
 
Originally posted by Vince


IDD!

Nogmaals, foto is recent, stats niet (staat er toch echt duidelijk) ik verwacht echter in juli weer op m'n oude niveau te zitten en in de tussentijd zullen elke 4 weken nieuwe foto's gepost worden. Ik weeg momenteel ook 4.5kg minder. M'n hele lichaam is nu minder maar daar hoor ik verder geen twijfels over. Men is weer eens gefocussed op de armen.

Ik ga hier verder niet over halen en trekken de foto's zullen het zelf wel uitwijzen dat er behoorlijk groei in zal komen hoewel dit verder niet of moeilijk te vertalen zal zijn naar centimeters.

De foto's neem ik in principe voor mijzelf zodat ik de voortgang wat beter kan zien (cm zijn leuk, maar bij bb gaat het ook vaak om de illusie die je schept).

Verder bedankt voor de complimentjes guys!
 
Nee maar het is raar een vriend van mijn zijn biceps zijn 44 Cm dus iets groter als jou oude stat van je biceps. Maar als ik dan naar die foto kijk lijken mijn biceps zelfs groter met mijn iele 40 cm! MAar goed je heb helemaal gelijk het gaat om de illusie en niet om de cm. Hou ons op de hoogte! :D
 
spiergeheugen! je hebt het zo weer terug! suc6!
 
Originally posted by Elmar
Nee maar het is raar een vriend van mijn zijn biceps zijn 44 Cm dus iets groter als jou oude stat van je biceps. Maar als ik dan naar die foto kijk lijken mijn biceps zelfs groter met mijn iele 40 cm! MAar goed je heb helemaal gelijk het gaat om de illusie en niet om de cm. Hou ons op de hoogte! :D

Vandaag opgemeten, koud toch nog steeds 40cm. :p
 
Originally posted by axestream


Vandaag opgemeten, koud toch nog steeds 40cm. :p


En dan denk je dat je binnen paar maanden die 4 cm er weer aanzitten?? Hmm was het bij mij maar zo. Ik zit koud ook aan de 40 cm maar met AS zal het je wel lukken :D
 
Originally posted by Elmar



En dan denk je dat je binnen paar maanden die 4 cm er weer aanzitten?? Hmm was het bij mij maar zo. Ik zit koud ook aan de 40 cm maar met AS zal het je wel lukken :D

Zou geen probleem moeten zijn. Ik heb er toen ook in acht weken 2.3cm bij kunnen zetten, dus rekening houdend met spiergeheugen en creatine zit 't er deze zomer weer aan.
 
Yep die 4 cm moeten lukken
 
Back
Naar boven