MuscleMeat

Foto's 26-6

Bezoekers in dit topic

Medus@

Dutch Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
0
Hier nog foto's van mij, sommige forumleden hadden wel eens wat gezien, maar de meesten niet. Weten ze waar ze te maken mee hebben :D

Wat stats:

20 jaar
81 á 82kg
1.86m

Ik train sinds september 2002 fanatiek. Ik gebruik geen supplementen en heb geen voedingschema.

Bankdrukken: 95kg x 1, 80kg x 6, 75kg x 8 en 70kg x 10.
Deadlift: 140kg x 1
Squat: Geen id wat max. is. 85kg x 6 en 75 x 10.

Armen ongespannen/gespannen: L: 33.7/38cm R 32.4/36cm

Voor de rest weinig stats, borstomvang zit rond 102cm.

Foto's zijn vrij klein...

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Vind het zelf geen slecht resultaat, want toen ik begon was ik nog iets meer dan 70kg en nu over de 80kg. MAAR het kan natuurlijk altijd beter! :D:rolleyes:

Nog punten die bij mij achterlopen? ( behalve benen en kuiten :( wordt aan gewerkt ).

Ziet er goed uit erik..

En dat vet is geen 18 %, maar eerder 12 % ofzo

Wow wat een lekker ding ! Hahah goed Erik netjes. Ehm.. Borst ja moet aan gewerkt worden dit jaar. Trapz ook nog.Maar verder gaat zeeeeer goed. Zie niet echt dat er iets achter loopt in verre opzichten

Netjes goed bezig. Bovenkant borst mag nog wel wat extra aandacht. Qua stats komen we redelijk overeen.
Ga zo door

idd goed bezig man. je mag zeker niet klagen..en dat vet% man ik zie je buikspieren dus zeker rond de 10.

enne ik denk dat jij met een goed voedingsschemaed een aardig eind kan komne. let jij wel op je eiwitten ed?

Goede gains m8! :thumbs: ga zo door!

ziet er goed uit man, droog en goeie abs!

ben alleen wel nieuwsgierig naar je benen;)

ziet er zeker goed uit, voor geen iemadn die geen voedingsschemahebt

Bedankt voor de complimenten! :D

Maar bovenkant borst doe ik de incline press. Dit is op een geleide machine. Wij hebben geen bankdrukbankje die instelbaar is om ook schuin te kunnen banken. Dit is erg jammer.

Voor de traps, deze oefening doe ik pas 2 maand. Hiervoor wist ik niet hoe ik die moest trainen. In de eerste 3 week zijn ze al flink gegroeid en ik heb het id dat als ik zelf in de spiegel kijk dat ze veel groter zijn :??? maar goed alles mag nog wel een stuk groter :D

ziet er goed uit toch ? blijf zo doorgaan !

Mooie vooruitgang op die korte tijd

Originally posted by Medus@
Bedankt voor de complimenten! :D

Maar bovenkant borst doe ik de incline press. Dit is op een geleide machine. Wij hebben geen bankdrukbankje die instelbaar is om ook schuin te kunnen banken. Dit is erg jammer.
je hebt toch wel een bankje die je kan vertsellen. dan zet je die bij t squatrek of powerstation neer en voila, gij hebt een incline bench..of je doet gewoon dumbbell drukken incline

of je zet een paar schijven onder een bankje als je die niet kan oinstellen..beetje improviseren he

Originally posted by Medus@

Voor de traps, deze oefening doe ik pas 2 maand. Hiervoor wist ik niet hoe ik die moest trainen.

welke oefeningen doe je dan? enkel shrugs?

Zooo weer terug van vakantie :D

Ik doe enkel shrugs ja... Welke oefeningen kan je me nog meer aanraden?

T-Bar Rows is ook een prima massa builder!

Ik hou het zelf liever op de oude shurgs, maar pak ze echt heel zwaar, zelf pak ik ze zo zwaar dat ik meestal niet meer dan 8 reps kan.. en met een deadlift grip.

jep ziet er goed en droog uit.

Thx voor het compliment superspider!

Gister voor het eerst weer even getraind sinds 3 week... spierpijn... :D

Kan het trouwens kwaad om een kleine 3 maand stil te zitten?

spiergeheugen he. misshcien dat je alleen maar beter uit de rust komt:thumb:

t is alleen dat veel t niet op kunnen brengen om 3 maanden verstoten te worden van hun verslaving:)

Nee ik ben er ook zoeen die moeilijk zonder kan :D

Maar om nou voor 3 maand €180 of €150 neer te leggen voor 3 proefmaanden vind ik misschien iets teveel van het goeie...

Terug
Naar boven