MuscleMeat

Foto's Amalia op pedo-site

Bezoekers in dit topic

Gadverdamme, als vader zou ik denk ik ook woest worden van zoiets. Het kan niet anders of sommige van die kerels lopen zich gewoon te rukken op je dochter. :mad:

zieke geesten

uberhaupt, pedofielenvereniging, het is toch te erg voor woorden!

Man, een pedieflenvereniging, hoe komen ze erbij, hoe kan dat trouwens legaal zijn?

tja dat is nederland

Pedofielenvereniging:mad:, ze moeten er een paar swatteams erop af sturen gvd

Sluit me hier bij aan:

vind wel dat nu het om kinderen van het Koningshuis gaat dat er wat actie om is,

als het jouw of mijn kinderen zijn, wat dan...........?
 
Sluit me hier bij aan:

vind wel dat nu het om kinderen van het Koningshuis gaat dat er wat actie om is,

als het jouw of mijn kinderen zijn, wat dan...........?

Dan zul je, net als het koningshuis, de site moeten aanklagen.
Het enige "voordeel" (wat ik meer als nadeel zie) is, dat aan Amalia journalistieke aandacht wordt besteed. Lijkt me ook niet meer dan logisch, aangezien ze de toekomstige koningin kan zijn.
 
Sluit me hier bij aan:

vind wel dat nu het om kinderen van het Koningshuis gaat dat er wat actie om is,

als het jouw of mijn kinderen zijn, wat dan...........?

Penis afhakken/vulva uitsnijden en vernietigen :thumbs:
 
Don't **** with Willem A van N!
 
Ze heeft toch kleding aan? Waarom mag de ene site wel een foto van Amalia plaatsen en de andere niet? Puur technisch gezien zij het gewoon vooroordelen van het koningshuis.......
 
Man, een pedieflenvereniging, hoe komen ze erbij, hoe kan dat trouwens legaal zijn?

Zolang ze geen uitstapjes organiseren om naar een kinderboederij te gaan moet het kunnen blijkbaar. :(
 
Jammer dat het een foto van een kind van Wim Lex moet zijn om zo'n site aan te pakken en dat foto's van jouw en mijn kinderen niet belangrijk genoeg zijn voor zoiets.
 
Jammer dat het een foto van een kind van Wim Lex moet zijn om zo'n site aan te pakken en dat foto's van jouw en mijn kinderen niet belangrijk genoeg zijn voor zoiets.

Als het een kind van jou betreft, neem ik aan,d at je ook stappen zou ondernemen. Dat is dus niet anders nu.
De bijkomstigheid is nu alleen, dat er meer media-aandacht op gevestigd wordt. Wat in mijn ogen alleen maar positief is, want hopelijk wordt deze vereniging nu meteen goed aangepakt.
 
Sluit me hier bij aan:

vind wel dat nu het om kinderen van het Koningshuis gaat dat er wat actie om is,

als het jouw of mijn kinderen zijn, wat dan...........?

Jammer dat het een foto van een kind van Wim Lex moet zijn om zo'n site aan te pakken en dat foto's van jouw en mijn kinderen niet belangrijk genoeg zijn voor zoiets.
;)
Als het een kind van jou betreft, neem ik aan,d at je ook stappen zou ondernemen. Dat is dus niet anders nu.
De bijkomstigheid is nu alleen, dat er meer media-aandacht op gevestigd wordt. Wat in mijn ogen alleen maar positief is, want hopelijk wordt deze vereniging nu meteen goed aangepakt.


Ik heb geen team om te kijken of een van mijn kinderen ergens op een site geplaats zijn.

dus kan ik ook geen actie ondernemen.

het gaat om een feit dat het gebeurd, ik denk dat er foto's van (naakte) kinderen rouleren op site's.

tijdens zomer loopt mijn zoontje van 2 naakt op strand of recreatie plas,

mijn dochter van 6 heeft dan wel een slipje aan natuurlijk.

er zijn dit jaar in Nederland al meerdere mensen opgepakt die foto's en filmopnames hadden gemaakt van naakte/schaars geklede kinderen.

;)
 
Even het topic kicken.

Zag vandaag op tv dat ze 50.000 euro eisen per foto die nog geplaatst wordt.
Moet je eens als ''gewone'' burger eisen, word je uitgelachen:eyes:
 
Back
Naar boven